Ang. Blondinbella

Hej!
Nu har jag sovit i två dagar, så jag kan verkligen inte somna om. Istället fastnade jag för debatten för/emot
blondinbella.
Jag unnar henne verkligen den framgång hon haft, och att hon dessutom är jävligt sund och medveten om vad hon säger och gör, till skillnad från andra bloggare i samma kategori (om än den kategorin må vara svåridentifierad), är än större anledning att applådera henne.
Så jävla skärp brud, och snygg är hon också. Lätt att ta till avundsjukans hat, men vad gott hade det gjort?
Heja BlondinBella! Hade jag haft råd hade jag köpt ditt linne!


Eftersom jag och blondinbella har så mycket gemensamt(...) tänkte jag svara på exakt samma frågon som hon gjort.

Hur träffades du och Nils?
Det minns jag inte riktigt, ärligt talat. Men vi tappade bort varandra strax därefter. Så hittade vi varandra igen varpå vi förlorade varandra delux och därefter hittade vi tillbaka igen.

Vad  tycker du är viktigast när man är i ett förhållande?
Jag tycker att det är viktigast att inte vara i något förhållande alls. För min del alltså. You kids go on!

Kommer du skriva en bok?
*alReAdY dOnE tHat*

Vad är dina bästa tips om man vill gå ner i vikt?
Fake it til you make it!

Känner du dig någonsin avundsjuk på vanliga sjuttonåringar som inte driver företag, succébloggar och som har all tid i världen för pojkvänner, tjejkompisar?
Njae?

Jag vill ha en ordentlig redogörelse för hur du ser på tre olika persontyper.
1. Unga föräldrar 2. Folk som arbetar på ICA 3. Psykiskt sjuka

Oj kära hjärtaness..

1. Unga föräldrar är för mig ett mysterium, mycket för att det går emot hela mitt beliefsystem. Jag imponeras, förundras och hejar på allt jag orkar, men jag skulle aldrig någonsin försätta mig i samma situation.
2. ..? Trevliga, men också inte.
3. 'Psykiskt sjuka' är ett så vitt begrepp att det är svårt att uttala sig om det.  Jag önskar att vården effektiviserades på så sätt att fler fick hjälp, men för den skull inte sämre. Så önskar jag att man tog unga tjejers problem på större allvar. Vidare hoppas jag att upplysning om vad en psykisk sjukdom faktiskt innebär upptas; att man inte bara talar om det i extrema termer, utan i de egentliga, folkliga situationerna där de faktiskt förekommer. Jag hoppas vi slutar negligera och förpassa det vidare.

 Tror du på Gud? Eller vad tror du på?
Jag tror på Gud, men att vi skapar vår egen. Däremot vet jag att i situationer då jag verkligen behöver någon allestädes närvarande, allsmäktig typ, så vänder jag mig till den Gud jag är av samhället uppfostrad att tro på. Mycket för att Denne Gud är allmängiltig och inte av mig påkommen.
I stunder av mer eller mindre folklig förtvivlan behöver vi förenas under något större än oss själva, och därefter tror jag religionen i sig är konstruerad. I stort sådär.

Tips om man vill få bra betyg i skolan?
Hehehehhehehe.. Jo, det har jag. Maila på [email protected] för vidare information

Hur lyckades du med att bli så framgångrik?
Äsch! Jag är bara mig själv!
............

Vad är det allra bästa som hänt i hela ditt liv?
Hah! Det slog mig härom dagen faktiskt. Det bästa som hänt mig är jag själv och allt därtill.
Att jag efter flera års drömmande faktiskt tog mig an min dröm och gjorde lumpen, varpå jag ytterligare uppfyllde drömmar om studier som förhoppningsvis gynnar människor i "tredje världen".
Detta gjorde jag trots tveksamheter av vänner komna, trots ifrågasättanden av familjen osv. Det bästa som hänt mig är mig själv och min tro på mig själv, trots (och inte tack vare) nära och kära.

Jag undrar vad du vill göra efter att du har tagit studenten? du ta ett sabbatsår eller bara jobba med dina företag?
Jag gjorde exakt vad jag ville då jag tog studenten. Då jag tar EXAMEN däremot, som fil. kand. vill jag läsa termin sju i södra afrika och jobba under SIDA eller FN. Därefter får vi se om jag läser för Magister eller Master i ämnet Utveckling och internationellt samarbete.

Finns det en chans att du kommer gå in i väggen pga av allt arbete nån gång?
Ja visst! Men jag skulle snarare se det som en risk än en chans.....................

Du har så supersnyggt hår och jag undrar vilka hårprodukter du använder?
Det jag kommer åt! Sen jag rakade av mig håret så har jag för vana av att använda mig av whatever tvål som är i närheten!

Hur attans har du råd med allt?
Jag prioriterar i ordningen
utekvällar
takeaway
tradera
systemet
mat
hyra och annat skit

Är du nöjd med ditt ansikte? Tänker mest på näsan. Jag tycker den är annorlunda
...tack?!
Jag är förbannat nöjd!!!

Kommer du gifta dig med Nils?
Njae det tror jag inte kommer att hända någonsin faktiskt.

Vilken är din största framgång genom bloggen enligt Dig?
Enligt mig är det det här. Fan vad klyftig jag var då jag var 18!
Men eftersom ingen uppmärksammade det så.. äe, vet inte.

Har du några tips på hur man får bättre självförtroende?
Det absolut bästa tipset jag själv fått är att sluta bry sig. Helst -91.

Vad är det du brukar spruta in i dina läppar? jag gillar resultatet!
Fett från låren

Hur känner du inför alla som ständigt klankar ner på dig??
Vet ni vad, det berättar jag gärna; Jag är en av dem som människor förever and ever more kommer att vilja mindfucka skiten ur. Om det så är att sprida rykten om eventuell sexuell läggning eller sviktande psykisk hälsa. Så vet jag också att jag stundtals lockar till dessa uttalanden och att jag faktiskt stundtals förtjänar dem. Däremot har jag aldrig utgett mig för att vara godsent och lever heller inte upp till meningen av mitt namn.
Jag står för vad jag gör, det är nog irriterande och sticker i folks ögon.  Det finns ju trots allt en regel för hur mycket man får älska sig själv. Tydligen.

Om du hade en superkraft, vad skulle det vara?
Varje gång jag tänkte på mat ramlar det en sten från himmlen

Vad hände med din livvakt?
Han dog :/

Har du och Nils grälat rejält någon gång?
Njae, inte rejält. Men vi har hatat varandra litegrann.

Jag undrar om du röker?
Jaså!

Vad tror du händer efter döden?
Jag har ingen aning. Däremot så vet jag att då jag dör, så hamnar jag där Du vill att jag ska hamna.

Hur många pojkvänner har du haft innan Nils?
Nils är ju inte min pojkvän, men om jag skulle summera utifrån kriterierna jag idag har för pojk/flickvän så: en.
Pojkvän. Sebastian.

Kan du inte börja ha "veckans blogg"?
Nej faktiskt inte!

Kommentarer:
Postat av: susanne

jamen just det! ni var ju tillsammans!

fick en flash av hur han såg ut.

dog han efter ni gjorde slut? jag tror inte jag har sett honom efter det?


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits