Brand new night with the same old stars

Ännu en somrig sommardag. Och umeå i morgon.
Johanna ska dit, Linnea är där, lägenheten står kvar, brevlådan är full, cash is king och det är långlördag och partyparty.
Livet är en fest. Jiho..

Tog med mig Johanna och vi åt en paj och drack te på Krogen.
Så kunde jag inte motstå suget och köpte mig en öl som blev två. Det var gott.
Och somrigt. Och trevligt.
Heja vilhelmina.

Håret är rakt, musiken hög och blommorna blommar.
Jag är snart i umeå. Livet är en fest. Jiho..

Ah förresten, berättar gärna att jag slog ett felslag på 24.000, såg en myra ta livet av sig, hade nästan sönder mina glasögon och rev ett tält idag.
Jobbardagen var bara så sjukt manlig att jag under ett par timmar var tvungen att känna efter om min penis växt sig större.
Det hade den inte.
men alltså.. Jag har skottat 49059 ton sand, som sagt rivit ett av tälten, burit jordsäckar på axeln och gått barmaga hela dagen.
Sedan kom vägarbetare med oreangea byxor och brunbrända överkroppar, så då la jag mig och solade och fixade naglarna istället.
Aääscha. Det där med manligheten fixar sig i luleå.

aja. Godnatt som fan.

But I read somewhere that you’ve got to beware.
You can’t believe anything you read.
But the good book is good and that’s well understood,
so don’t even question if you know what I mean.
But its all relative,
even if you don’t understand.
Well its all understood,
especially when you don’t understand.
Well its all just because,
even if we don’t understand.
Let’s all just believe.
But there you go once again you missed the point,
and then you point your fingers at me and say that I said not to believe.

she likes to hear you sing

Tänkte fokusera på det stora, goda, ljusa och trevliga för omväxlings skull.
Dessa moments som gör livet värt att leva, som gör sommaren somrig, gräset grönt och luften lätt att andas. Det som får musiken att spelas utan att behöva trycka på play och det som får mig att känna mig smal (maaaaaaaaaaaahahahhahahahha. jo men typ ändå?).

mm, where to begin?
Solen, alltid lika avgörande. Ständigt saknad när den håller sig frånvarande. Så kan solen ses som metafor för annat. Och annat behöver nödvändigtvis inte vara 'annat' i samma bemärkelse som tidigare, men samtidigt finns där så många likheter.
Anyway, solen.. trevlig.
the fact att jag har en bra hårdag oftare nu än förr, vilket förmodlign kommer att bättras på ytterligare i morgon. Lovin it.
Lön. equals jeans, skor och accesoarer.
Jordgubbar, och personerna man delar dem med och platserna man äter dem på. På en filt med sin finaste vän; på en solaltan med den vackraste man vet; ensam i en hängmatta överöst med lugn; på ett kalas; som dekoration på bra sex; hemma vid bordet.. jordgubbar.
Förvisso en liten del av allt det stora. Jordgubbar är frön,  stunderna är blommor. (..bottenrekrod igen)
Kuddar och allt fint som händer runtikring dem. Sömn och nätter fyllda av drömmar; att dela en kudde istället för att ha varsin (de få guldkantade nätter man har det privilegiet att somna bredvid någon); det sällskap en kudde kan ge, den förödande kraft den kan ha om man vill kväva någon; hur bra de suger åt sig saliv när man sover lite för gott.
Brumma. Denna skapelse som är mitt allt på jorden. Denna ständigt närvarande björn som fått ta så mycket skit genom åren, och trots detta aldrig viker från min sida. Min eviga sängkamrat. Denna vackra vän jag inte kan leva eller sova utan. Hon följer med mig i graven. Hon är allt.
Sockar med bra passform. Dissar hårt och brutalt alla tubsockar.  En morgon då inget stämmer kan ett par sockar, helst vita utan tryck, fixa det mesta. Har ett par favoriter med en tå och låg ankel som jag har svårt att leva utan.
SMS. lovin it. vad det än står. sms är lite magi. mycket magi. Förväntning och spänning och döden och kärleken och allt det där. sms är mycket.
Foton. moments.
Hemma. svårdefinierat. Har många hem, och var och ett med sin skönt förlamande trygghet. Hemma hos någon, i någon; hemma i våra hus; hemma hos mig, vilket kanske är det tryggaste; hemma hos mormor.. hemma.

ah. där finns så mycket mer. så otroligt mycket mer. Men solen, den på himlen, jobbade hårt idag och tog ifrån mig mycket kraft. Det är sömn som gäller.


you hear the music, don't ya?
God natt.


saw you make a perfect entrance
a beautiful cross reference
to every lost cause
all my obvious flaws and mistakes well
I don't need guidence
I know where I've laid them

have you come to help me leave find reasons to believe
to tell me where you've been
everybody wants to be the one most likely to have known
someone like you

I only wish that I knew
what happened to you
so many dreams snapshot scenes you are all real
sandi sue speedy bob hopey mary
I only wish I knew what happened to you

pancakes

m. mycket bättre dag.
Sjukligt slött på jobbet, men det är en småsak.
Träning nu, äntligen. Kommer förmodligen inte alls vara på lika bra humör när den är slut, men det hade kunnat vara värre.
Så länge jag inte dör är jag nöjd. Jag älskar inte att dö.

wellawella, i'm only human, så gårdagens deprission får vara, som ett bevis på.. schizofreni.

godday.

-

Träningen gick galant. Blodsmak i munnen, sneda passningar, brutna ben och mindervärdeskomplex, men alltså; BRUDARNA.
Jag har saknat det, föträngt det och gått vidare i livet. Dumt, bara dumt.
Fotboll kan vara det roligaste som finns, i det umgänget.
Jag gillare.




I don't know if it's obvious, eller om jag bara tycker att det är det eftersom bara jag vet vad det handlar om.
Parallelhandlingar, dubbelspel, fuckeduprealgoodskitsaker.
arrånnåw, kanske lika bra att det är som det är, för det blir ju vad det blir.
men det är/var (?) ju så förbannat trevligt.
Kanske är det min lack of understanding. Är ju trots allt farligt obevandrad i denna snåriga skog av shitpisscocksuckermotherfuckingbajskorv.
Blåögd, naiv och okunnig.
Förväntningar som omedvetet trissas upp och raseras lika fort, av mig själv.
Ajajaj, jobbigt. Härligt jobbigt.
Man har det för bra när thing like this blir problem. 
a part of me njuter av det, för vafan, det är inte ofta man har turen att ha den här sortens problem, aaaight? 
men problem? det är inte ens ett problem, det är lyx.
iaf i mitt liv.

said it before, i dessa tider av ångestvågor (eller nja, ikväll är det snarare halvromatiska småvågor som rullar in över sandstranden på en stillsam playa vid medelhavet under solnedgången) så väller det lätt ut väl valda textrader som är smått oförståeliga för vissa, klartext för andra.
wella, ni som läser klartext, mellan rader och funderar; skit i det.
 En lättare form av terapi och sopnedkast för onödiga utsvävningar i min lätt förvirrade hjärtehjärna är allt vad det är.
I stundens fördärvande hetta blir allt 534534980+8905 storlekar större. Så är det. Ingen hejd, inga ursäkter, ingenting.bara 'just go man'. Åsse går jag.
och  ångrar mig förmodligen, trots att jag inte jobbar med ångest. meeeenöö, så är det bara.
Det är ju små stunder som gör det stora, och skulle jag skriva om det stora stunderna, så skulle ni ta livet av er av pure avundsjuka för den fullkomlighet jag känner, precis som ni vältrar er i skadeglädje  när jag blottar dessa förbannade stunder av .. tja? desperation?
(de stora stunderna är sånt jag gärna behåller för mig själv, och de är far more av dem än dessa små jävligheter som irriterar värre en myggsurr i natten. Kanske dumt att undanhålla hur mycket mina vänner gör livet värt att leva, hur underbart det är att pilla i någons hår, hur bra jag mår av solnedgångar i detta faktiskt så vackra samhälle, hur gott det luktar på trädgården, hur fina shorts jag har köpt, hur mycket mormor betyder i mitt liv, hur underbar min syster är, hur vacker någon är när han sover, hur gott vissa människor luktar, hur glad jag blir av sms, hur mycket jag uppskattar närhet,vilken bra hårdag jag har, hur lycklig jag är i detta nu och så vidare och sååå vidaree)
tönterier. men jag är en tönt. Jag har glasögon, högt hårfäste, en gul tand och dålig hy.

on the other hand är detta lugn som infunnnit sig helt oförståeligt, men fruktansfruktansfruktansfruktansfruktansvärt skönt.
Går nästan att jämföra med ängsbackalugnet sommaren 2002. and that's my friend, is revolutionary deluxe mayor.  det är skrämmande, det vill jag att ni skriver upp.
vi får se vad morgondagen bär med sig.


Bra dag, som avslutades djupt med Johanna.
Vilken pärla.
Mm, hela världen borde få ta del av denna underbara och fantastiska människa.
Mkt lumpenprat ikväll. Lovin it.
Blev sådär sjukt taggad igen. Speciellt efter träningen. Nu vill jag bara komma igång, så året går, så jag får rycka in, möta alla dessa djävulska utmaningar som förmodligen kommer få mig att bryta ihop, sno en ksp90, sätta mig bakom en container och grina av utmattning och dödångest, fatta vad jag håller på med, ta tag i mig själv, skrika lite manligt och gå ut och kick ass i ett par månader till.
AAAAAAAAAAAAHHHH! Jag vill dit, glida in i en ful M90 och köra jävlarimig sönder.

aja, nu är det natt.
Godnatt människor. Jag gillar er ikväll.

the streets - wouldn't have it any other way

fuck the tunes, i go acapella

så fuckar jag internationaliteten och tar det på svenska. eller så skiter jag i det.
jo, jag skiter i det. big time.

Sommarnatt, och den lilla soluppgången inverteras på en microjävlasekund till en härligt melankolisk höstvinterkänsla.
not the good kind, hell no, nu ska jag grina som en otvättad flicka som måste fläta håret fastän man inte vill. JAG ORKAR INTE VARA I VILHELMINA.

Midsommar var underbart. Massa lugn och musik i natten i stora kyrakan i vilhelmina i  norge och massa jordgubbar och lax och sol och mormor och morfar.
och annat.

sextontusen. dunno why, bara sextontusen.
ska väl lägga mig på sängen och känna hela sängen vibrera när mitt otränade hjärta slår som det ska och lyssna på musik och somna och vakna med en ny känsla och jobba och sluta och gå hem och träna.
fan vad jag ska träna.
Inte en muskel finns kvar i min kropp, hela jag dallrar när jag går omkring och jag ser gravid ut och har stl 48.
Annat vare förr.
Annat vare när man var nöjd med nuet.

tror jag skiter i det här nån vecka. det här med life.
hejdå

Based on your smile
I'm betting all of this might be over soon
But you're bound to win
Cause if I'm betting against you
I think I'd rather lose

Take what's left of this heart and use
Please use only what you really need
You know I only have so little, so please
Mend your broken heart and leave

I know it's not your style
And I can tell by the way that you move
It's real, real soon
But I'm on your side
And I don't want to be your regret
I'd rather be your cocoon

But this is all that you have
So please
Let me take what's left of your heart
And I will use
I swear I'll use only what I need
I know you only have so little, so please
Let me mend my broken heart
And you said this was all you have
And it's all I need
But blah blah blah
Because it fell apart
And I guess it's all you knew
And all I had
But now we have only confused hearts
I guess all we had is really all we need

So please lets take these broken hearts and use
Lets use only what we really need
You know we only have so little
So please
Take these broken hearts and leave

of subordinate importance

Jag måste iväg ett tag, flyta iväg i tankarna, men hela drogdealen känns för tung, så jag vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till.
Jag behöver en paus från denna kaosartade och tunga, tunga känsla.
En promenad kan tyckas aktuell, men jag orkar knappt röra mig.

Kanske bara tar och lägger mig under min nya sjal och förmultnar tills allt ordnat sig, på alla fronter.
Här orkar jag inte stanna. Inte ikväll.

(men hos mig är du alltid. Och jag hos dig, älskade vän.)

-

Natten är här, och sömnen håller sig på avstånd. Tog en promenad, orken till trots.  Johanna,   min starkast lysande stjärna och ständigt närvarande vän, fick mig på bättre humör och jagade bort allt vad helvetesjävlar heter. Thank you.
Blir skönt att pausa livet och slappna av hos min älskade mormor, min bästa vän.

Han inte ringt Linnea K to the arl to the sson, men när jag väl landat och fått samla ihop kroppen, sinnena, tankarna och kastat kaoset över axeln eller vart jag nu väljer att snöra iväg det så ringer jag dig, det första jag gör.

packat och klart, bara natten mellan mig och en bigtimereunion.
  Ja, det finns ett annat ställe där jag hellre vill vara. Där jag är mer behövd och där jag har alla tankar.
Älskade vän.

Ja, sömn då, i guess.  Sedan bil. Inte buss. puss.

loosin control

Jag  älskar dig, och ska göra precis allt som står i min makt för att göra det rätt.

When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse.

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Tears stream, down your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down your face
And I..

Tears stream, down your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down your face
And I..

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you.

now it's thicker and bigger

men blahaaa, jag känner bara för att bajsa lite ord med mina välformade fingrar, så here we go:
hej.
Hur är det?

assssoooo, shittyyyyyyyyyyyyy huvud. jag vet inte. jebene kanske som fan?
jag önskar jag var en större och mindre vilsen människa, som visste vad man skulle säga och göra och tänka och tycka. det här med flow as in Osho Zen funkar inge bra. inte nu.

asch, allt som händer är att jag flagnar hud i ansiktet och tänker på rossliga andningsljud och önskar mig bort.
Jag struntade i alla tvångstankar, så det är klart att kvällen blir pissig. kanske mer än så. kanske för mycket som är för lite som är för stor som är för litet.
Är så sällskapssjuk ikväll så jag om jag ringer och är sepe och knäpp i huvudet, så lägg inte på, låt bara telefonen ligga, så kan jag snacka ett tag.
 jag vill umgås med någon, omgående.
men som sagt, de ignorerade tvångstankarna pissed some ugly mothermother of så här får jag sitta.
Jag orkar inte gååååå någonstanns, och jag vill itne åka runt i nån jävla bil och jag vill inte.. inte vet jag. läsa en bok.
jag vill dricka te och ha det trevligt med go vänner.
jag vill vara i umeå.
Jag saknar umeå.


men alltså 'itne'.


aja, hejdo

Don't know why I'm still afraid
If you weren't real I would make you up
now
but right now
everything you want is wrong,
and right now
all your dreams are waking up,
and right now
I wish I could follow you
to the shores
of freedom,
where no one lives.

Remember when we first met
and everything was still a bet
in love's game
you would call; I'd call you back
and then I'd leave
a message
on your answering
machine

But right now
everything is turning blue,
and right now
the sun is trying to kill the moon,
and right now
I wish I could follow you
to the shores
of freedom,
where no one lives

Freedom
run away tonight
freedom, freedom
run away
run away tonight

We're made out of blood and rust
looking for someone to trust
without
a fight
I think that you came too soon
you're the honey and the moon
that lights
up my night


But right now
everything you want is wrong,
and right now
all your dreams are waking up,
and right now
I wish that I could follow you
to the shores
of freedom
where no one lives

freedom
run away tonight
freedom freedom
run away
run away tonight

we got too much time to kill
like pigeons on my windowsill
we hang around

ever since I've been with you
you hold me up
all the time I'm falling down

But right now
everything is turning blue,
and right now
the sun is trying to kill the moon,
and right now
i wish i could follow you
to the shores
of freedom
where no one lives

freedom
run away tonight
freedom freedom
run away
run away tonight


oh please just let me just breakdown

The sundays of all sundays.
Skulle kunna vara bakfull som ett djur, but I'm not. Ska väl inte sticka under stolen med att jag drack ett par välbehövliga glas rosévin dock, men det gav inte så mycket mer än det lugn jag var ute efter. (och självklart underbart sällskap i form av vilhelmina-eliten)
 Nej, denna söndagskänsla har snarare infunnit sig pga av en fruktansvärd jävla cp olycka jag ofrivilligt (...ja vadfan annars) bevittnade, ett alldeles för sent insomnande och för mycket tankar på för lite som är för stort som är för litet som är för mycket som är för lite.

Lovin it?
Njae, inte just.

Har läst en bok, börjat på en ny, lyssnat på bra musik  jag saknat, ätit lättillagad micromat, sovit, tittat på massa film, tänkt och funderat, kommit fram till absolut ingenting, irriterat mig, fått mens, hatat det, saknat, längtat och kissat och bajsat och snytit mig och gråtit en skvätt och tänkt på anhöriga och tänkt på idioter och tänkt på andra människor  som inte finns i mitt liv och tänkt på människor som funnits för mycket och jag har legat i en hängatta och tittat på flugor och jag har smsat och jag har funderat lite till och jag har haft en bajssöndag som inte alls borde vara en bajssöndag, bara för att det är söndag och jag borde vara glad och studsa fram och sjunga och vissla och njuta av livet men
nej
det
har
jag
inte
gjort

varförrrrrrrrr?

men iofs så gör jag det ändå, menalltärjusomdetär och jag har faktiskt funderat på om det är värt det.
och kommit fram till att det är det.
som fan.

aaaaahmahgaaad, orka fråga sig varför?
att fråga sig varför tillhör ju det förgångna. numer ska jag ju bara köra på och inte tänka så mycket på det.
vilken jävla pussy man är.

Faliure

När det inte finns i din närmsta närhet, så är allt så mycket vackrare.
Så när du väl når dem, and see the backside too; fuckitrealgood.

 -
Idag är det ingen bra dag. Det finns en plats där jag borde vara, men den människa jag håller närmast mitt hjärta, med den människa som är störst i mitt liv, i den sekund hon springer nerför trappen, ut i världen.
Men jag är hemma och mår illa som en häst. av flera anledningar.

Det är lite för jobbigt att ens tänka på. Min frånvaro där,  min närvaro (?) här.
Oh God, i I love her so.
Förlåt.

Och allt det där andra på det, som gör sommarluften lite lättare och lite svårare att fylla lungor och kropp och sinnen med.
aöldfjhugyt6879809pioköljbHAGSDHÖOSKJH/WTO=)(/&%¤.
 Det är inte sådär, på sin yttersta spets, but as I said, jag har nu lärt mig och hört dem over and over; konsekvenserna, Så jag har bara MIG SJÄLV att skylla om jag nu skulle låta mig själv vandra ändå ut på denna dåligt monterade och svåraattbalanserapå tram-po-lin.
 Jag trivs så förbannat bra här, in the middle of it. On it. whatever.
Och här borde man ju kunna sitta, utan att gå vare sig tillbaka eller längre ut?
Eller?
blahaaaaaa blaha.
Love you hair though.


Things seem so much better when
they're not part of your close surroundings.
Like words in a letter sent,
amplified by the distance.
Possibilities and sweeter dreams,
sights and sounds calling form far away,
calling from far away.
I didn't know you then, now did I girl?
I couldn't hear you singing softly to me.
I didn't know you then, now did I girl?
I didn't see the brave girl so near me.
I didn't know you then, now did I girl?
I couldn't hear you sing softly to me.

I wanted a mystery that couldn't be solved,
I wanted a puzzle with pieces missing.
I wanted a story that couldn't be told,
only the fishing part of fishing.

I didn't know you then, now did I girl?
I couldn't hear you singing softly to me.
I didn't know you then, now did I girl?
I didn't see the brave girl so near me.
I didn't know you then, now did I girl?
I couldn't hear you sing softly to me.

And now I find
it was you all the time.
I'm in love again-
it's too late now

m, typ, men inte riktigt ändå.

step aside, move on up, take it back

Solen har gått ner på flera platser.
Onödigt utspel, onödigt av solen att ställa till det sådär. Onödigt av mig att ha PMSrush modell inverted. 
Men som jag sa, the moments. Så vare, där och då. för ett par timmar sen.
I aint sayin att jag sitter i någon jävla depphålasvartsvartsvart. hell no, jag är på minst lika bra humör, men bara, down to earth. Kans`ke? INTE VET JAG VAD DET ÄR?!!??!?
Solen plockade  ner fötterna tillbaka på verklighetens solida plattform. Skönt.
Jag älskar inte när jag svävar iväg.

En kväll med Johanna.  Underbara människa.

Jag vet inte vad jag ska göra nu. Do a little dance, make a little love. Get down.
Eller sova, och förbereda sig på en heldag i 409583094gradig värme.
Jag fattar inte varför jag alltid håller mig uppe tills klockan är tremiljoner?

Aja, en god nattmacka, sedan tänkte jag drömma mig iväg.
inte för långt, inte för kort.
På natten tillåter jag mig att sväva utan att ta tillbaka det.

Och för att avsluta, den alltid lika trevliga cannonball:

Still a little bit of your taste in my mouth
Still a little bit of you laced with my doubt
Still a little hard to say what's going on

Still a little bit of your ghost your witness
Still a little bit of your face I haven't kissed
You step a little closer each day
Still I can't say what's going on

Still a little bit of your song in my ear
Still a little bit of your words I long to hear
You step a little closer to me
So close that I can't see what's going on

Stones taught me to fly
Love taught me to cry
So come on courage!
Teach me to be shy
And I don't wanna scare her
And I don't wanna lose her
It's not hard to grow
When you know that you just don't know

It's such a cryin', cryin', cryin shame

Njuter av livet, nuet och solen.
Satisfaction i sin renaste form. Nu spelar småsakerna större roll än storsakerna och en liten del av ett visst oidefinerbart mål känns uppnått.
Det känns bra.
Nej.
Det känns trevligt.

Alla paralyserande tankar på en certain someone rinner av som vatten på en gås (fuck, vad skönt att använda det uttrcket. Det har jag väntat länge på) men jag vill inte fira för tidigt för dennes frånvaro i mina sinnen.
Lukt, smak, känsel och hörsel har fullt upp med att ta in sommarens alla underbara utsöndringar i form av häggen som blommar, solen som lyser, otippade entreér av vissa personer i mitt liv, vännervännervänner och bara.. allt.

I let myself fall, och jag landar säkert såsmåning om sjukt jävla hårt och obekvämt. Kanske bryter ett par hundra ben och tappar minnet, eller så bryter jag rentav ryggen, men det är skit man får ta då, inte nu.
Nuet är alldeles för underbart kravlöst och mysigt och allt det där för att slösa bort på annat.
 Jag menar VARFÖR GÖRA ALLT SÅ KOMPLICERAT egentligen? :>
Det är sol, det är sommar och även om man inte lyssnar på musik så hör man det ändå. Så bra känns det, here unt now.
I do not really care så hårt som alla förväntar sig att jag ska göra, för att det "operfekta" (men alltså va?) ceep on rubbin it in my face, men jag är ju inte dum i lilla huvudet of mine.
I mitt liv finns ingen the one, neheej, kan däremot sträcka mig så långt att det finns en Right Now, och bättre än så kan det ju knappast vara. DÅ DET ÄR NUET SOM RÄKNAS. Alltid.
Men jag vill inte säga detta och bygga det som murar. Det är mer skynken i vinden men kan gå förbi.
nuet tar slut om en sekund. så får man se vad man plockar med sig till nästa.
Om man någon sekund vaknar med den man somnade med, och om man delar det med någon annan, det överlåter jag till den ogripbara och imaginära framtiden.

hmsijkaldf9eru. Har fabulerat för mycket. Dont tink about it. Analysera det inte.
Ville bara lätta på vad hjärtat hade att säga i denna sekund. det gäller förmodligen inte om två timmar.
Då är det något annat.

men tralalalala känslan, den plockar jag med mig när jag nu lämnar datorn, er och dessa funderingar, för att vandra ut i sommarkvällen.

JAJA, summan av kardemumman (slog jag nu i botten av lameassmotherfuckin-uttryck?) det känns otroligt bra att leva idag.

If You believed in superstitions
Then maybe you would see the signs
But lord knows that this world is cruel
And I ain’t the lord no I’m just a fool

make plans in the dark

dunno. ingenting.

Studenten stundar men ingen vidare glädjeyra för min del. Snarare en bitter, bitter oj så bitter bitteryra.
Jag älskar inte bitteryror.
Och inte gör världen det bättre.
Eller världen? Det var kanske dagens lögn. FÖRESTÄLLNINGSvärlden, kära vänner, det är föreställningsvärlden som göret värre än det borde vara.
Flera aspekter spelar in. spelar roll. spelar bort mig, totalt.
Jag fattar ingenting, av någonting.
Såhär går det, när det blir annorlunda. Jag älskar inte annorlunda heller.

Iofs, så älskar jag inte mycket idag. Inte vädret, inte livet, inte mig, inte nån, inte något.
Kanske sömn. Men bara lite. SÖmnen för med sig otrevligheter den också.
Vem orkar drömma när det bara kissar en i ögat?

men bajsa bara
hejdå

firstclasskindaguy

Det känns som att ramla, fast uppåt.

Svårdefinierat och i det närmsta obefintligt. ibland. ibland inte.
 ibland kan man inte sätta fingret på det, ibland dör man av tyngden av det. Tyngd i bemärkelsen motsatsentilljagkanintesättafingretpådet.

mem skitsamma egentligen.


Tonight, we're the sea and the salty breeze
the milk from your breast is on my lips
and lovelier words from your mouth to me
when salty my sweat and fingertips

Our hands they seek the end of afternoon
My hands believe and move over you

Tonight, we're the sea and
the rhythm there
the waves and the wind and night is black
tonight we're the scent of your
long black hair
spread out like your breath
across my back
Your hands they move like waves over me
beneath the moon, tonight, we're the sea

menåh snälla, ta inte åt dig för mycket. och inte för lite.
overanalysis. love'em!

hits