mjau

Hej mina ponnysar!
KOM TILL MORFAR GINKO IKVÄLL! Vi kan hitta på något skoj allesamman!

Vaknade vid halv åtta. Så jävla utvilad. Lycklig. Varm. Hungrig OCH bajsnödig. Utan toalettpapper. Gick en lång, lång, lång promenad.
Försökte reda ut mina drömmar som handlade om rullstolsbundna personer som var fastspända lianer.
Jag sprang runt och knuffade på mer fart. Råkade dänga in en av dem i en stolpe så han tappade sina Forrest Gump-skenor.

Köpte toalettpapper, listerine och  Valerina Forte. Jag hoppas de fungerar. Om inte annat tror jag de ger något sorts placebo-shit.
Tabletterna alltså. Toalettpapperet tror jag ska fungera som det bör.. Jag VET att det gör det.

highway to bed

Jaja..
Jag sov åt helvete för dåligt. Lång natt, viss känsla av ensamhet infann sig.
Moment's past.

Allt är bra igen. Skola, umgänge och julmarknad och karra och allt vad det är. Jul är kul. Genusfrågor viktigt.
Fredag imorrn. Hurra och jippi och så vidare.
Nu är det dödsmetalöversteultrakoma som gäller.

P.S. Sry Linky :'( D.S.

HÄJ

Att inte ha på fötterna

Jag kan, som synes, inte sova. Nu mörkret sakta flyr och jag ser hur dagen åter gryr.  En kylig morgonbris sakta sveper genom rummet. Men olikt Cecilias situation finns här ingen att krypa tätt intill och jag känner viss olycka över att denne inte finns till.

Äter apelsinklyftor med pizza på och funderar kring sånt man gärna samtalar med de sina om. Försöker ignorera allt som utebliven sömn lämnar efter sig.
Lät mig istället ryckas med då någon nämnde latent kärlek. Som bara finns. För att man inte bli helt känslokall. Och Så Vidare.

Det kändes sant.
Och jag skulle sagt ungefär såhär till de mina som behagade att lyssna
"
Det vore trevligt att ha någon att dela den med, den där oskyndade dagen som förväntas bli njuten av, men istället bara känns lång.
Det vore trevligt att lära sig känna igen någons fotsteg bara genom att höra dem istället för att känna igen ljudet från toaletten som vittnar om att man glömt trycka till spolknappen ordentligt.
Det vore trevligt att istället för att titta tillbaka och ursäkta sin naivitet, vara naiv tillsammans med någon i tron på vad som komma skall/önskas/bör.
-
"

med ambition att fortsätta efter dagens avslutade studier.
Väl mött.

Gender

Vet ni vad jag absolut inte är?
Positiv. För HIV. *LyKkLi*

Men inte till så mycket annat heller.
Jag är så arg! Hela, jävla tiden är jag arg.
Och det är lite synd, för en gång i tiden var jag så jädra glad.
Och positiv. Men inte för HIV! *LyKkLi*.

Det enda som inte gör mig arg är att tiden går (och att jag inte är smittad av HIV *LyKkLi*), och när den promenerat i två och ett halvt år så har jag kommit på hur jag ska kanalisera min ilska into greatness.

Det är inte sällan jag önskade jag intresserat mig för något annat.
Typ.. tråd.
Vad skönt det skulle vara att hålla på med tråd hela dagarna.

let's have a kid

Funderar lite kring Idol-Robin..
Högst aktuellt med lite lammkött.
Mest troligt styr jag kosan mot Hotel Anglais i morgon efter skolan och förför honom.

Förför?!
Det låter inte bra. Det låter inte alls bra.
Hur förför man någon? TIttar på dem? Dansar långsamt. Har leopardmönstrad klänning på sig. Röda, långa naglar och lockigt, mörkt hår. Och är finladsfärjafull.
Det är inte riktigt jag.

Robin and Maria
sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G

Mm. Att hångla med barn i träd. Det är fint.

mina dikter

Jag somnade tillsist.
Börjar bli less på denna fläckvisa insomnia.

Det är Delvis Licious fel. Han får axla det ansvaret tillsammans med Djävulen och what/whoever som framkallade min mörkerrädsla i de sena tonåren.

Drömde att min pluton klämde ihjäl mig, för skojs skull.
Jag hade byggt en scen av snö som jag lindade in i kamouflagenät.
Jag var så jävla nöjd med själva inlindningen. Tyckte att jag gjort det så smart. Vägpinnar och kamouflage, med en liten öppning. Asbra!
Så kom 2.FBS och klämde ihjäl mig, med Zackrisson i spetsen.



FITTKUKSLEMSATAN

HALLÅ?!!!!!!!
kAN JAG FÅ SOVA?!!!!!???????
SEPPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttt

:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

ingenting äro roligt längre

Jag köpte en tvål idag.
En tvål som heter RoXy gIrL..........................................................och är rosa..............................................................
Nu ska jag sova.

 I SAID GOOD DAY!


en marängtårta med köttfärs i

Jag borde skriva något här. Något smarrigt.
Något som inte handlar om ris, för ris är inte särskilt smarrigt. Inte bara ris sådär rakt upp och ner. Tom-ris.
Tom å andra sidan, är en jävligt smarrig pojke jag en gång hånglade med. Han är nog den snyggaste människan jag hånglat med.
AlltZå när jag tänker på honom så killar det till söderut. Fortfarande. Lix två år sedan vi hånglade sist. Läs om det
här.
 Jag var under severe alkoholpåverkan då jag skrev det .hehe. Hehehe. Hehehehe!!!1ett
.... Undra hur han mår nu för tiden?
Tom, Hur mår du? Kram! :)
(Jag skriver aldrig kram! :)? Det är sällan jag tar en smiley till mina fingrar, lika sällan som jag tar ordet fränt i min mun. Det är nog för att he's a sweet talkin sugarcoated candyman.. )

Nåväl, jag tänkte orda lite om hudar.
Om jag var äcklig, psykiskt störd och dum i huvudet skulle jag förmodligen tapetsera min boning med hudar som jag kunde nussa med i tid och otid. Männioskohudar that is.

OM jag var.. JAHH!?

Om det inte vore för min vän
hade ovanstående scenario varit verklighet idag.
Men nu har jag en vän som finns där då jag behövde honom som mest.
Han är det godaste av det goda; som mitten på pizzan; rosen på prinsesstårtan; ett koncentrat av livets sötma. DeLicious.

Läs nu, för i helvete, inte in något sexuellt i det här!
Ni är så himmulens sexuellt orienterade av er! Allt ska komma att handla om sex när det gäller er, snuskiZar!
Han är som en Bruschaaa, inget annat. Man drar inte över sina brucheeer, man GÖR det bara inte! Glöm aldrig det..

(MEN/OCH först, och det är av sexuell natur; ..jag är vanilj. Utspädd vanilj. Som vaniljmjölk kanske?
Jag tycker inte det är pinit alls. Jag är stolt över att vara vanilla.
Visst har man nån gång gjort lite crazy grejer, för
man ska inte säga att man inte tycker om förrän man smakat!!
Fast det lät mycket dåligt, särskilt eftersom min mamma läser det här.........
Jag har aldrig gjort något jag inte velat göra. Jag är en bekväm och bestämd nej-sägare. Det är viktigt.
Men aZzå ni fatta?! Man provar det man känner sig bekväm med, men kommer efteråt fram till: njae.. )

Så när jag är tillsammans med min mittpåpizzan-vän
brukar vi mysa. Ligga i sked och killa varandra på armarna, pilla varandra i håret och bara vara. Slentrianögna på TVn och rå om varandra.
Det är så jävla fint. Och välbehövligt.
Särskilt då man, som jag, lever i ofrivillig celibat.
Och angående vaniljen så är jag så utspädd att jag just nu inte har så särskilt mycket till övers för själva idkandet av älgskogen, utan snarare för den stunden efteråt; då hela världen stannar, vilken är vad jag och min mittpåpizzan ägnar oss åt ibland.
Som sex, fast i den bästa av vaniljvärldar.

Var det inte smarrigt så säg?!
Nej, jag vet att det inte var särskilt smarrigt. Men det är allt jag har?!

Vafalls?!

Vet ni vad jag precis gjorde?
Jag åt ris.

RIS?!

Hej igen Jens, och välkommen ut ur buren, Susanne

Postat av: Jens
Ja du det är för det mesta borta, pungen är alltid slät och len, lite högre upp så är det ochså fördet mesta slätt, under armarna så trimmar jag ibland, ansiktet rakar jag varenda vecka
2008-11-21 @ 12:22:03

Postat av: susanne
men rakar han pungen med vinkelslip? det skulle jag vilja veta!
2008-11-21 @ 12:33:44


Jens, jag är mäkta imponerad av ditt flitiga användande av rakhyvel. Eller vaxar du?
En fråga som i min värld är oundiklig är 'Varför?'
Inte för skönhetsidealdebattens skull, snarare av pur nyfikenhet. Är det inte tidskrävande? Finner du inte att en nyrakad bringa medför en något plastig känsla då den möter textilier?
Jag tycker nämligen att det är obehagligt att raka/vaxa benen och sedan dra på sig ett par brallor. Det känns lite som om jag har kroniska nylonstrumpor.

Hahaha. Va?! Kroniska nylonstrumpor?!
Jaja.. eh. Obehagligt är det iallafall.

Jag gillar skägg. Det finner jag otroligt sexigt.
Eller skägg? Tredagarsstubb kanske. Jag gillar det där medvetet omedvetna.

Susanne! Bra fråga!
Jens, har du något svar?
Och Susanne; hur gör du med din kroppsbehåring?
Det är inte mer än rätt att även du redogör för hur du ansar, eller inte ansar, dina manar.

Någon annan läsare som vill dela med sig av kuriosa om kroppsbehåring?

Någon udda erfarenhet? Något crazy mönster någonstans? Någon skojig frisyr som inte finns på huvudet, utan söderut?
Dela med er!

Homosexualitet i kinamockaskogen

Som jag minns den fantastiska visan går den såhär

Iiiiiiiiiiiiii Kinamockaskogen där bodde en familj
där mamman laga' maten och pappan rensa' sill
och lillan satt på pottan och gjorde marmelad
då kom en liten råtta och fråga' vad de va'

Hååååååååll käften lilla råtta det angår inte dig
för det jag har i pottan, det ska jag ge min tjej

Åååååå tjejen satt på taket
och tjejen ramla' ner
och tjejen slog ihjäl sig
och finns nu inte mer

Om Lillan har en tjej, då är hon en flata.
En elak flata, som ger sin brud bajsmarmelad, men likväl en flata.
Kanske är det till Kinamockaskogen jag ska bege mig för att få hångla.

Men var ligger Kinamockaskogen? Någon som vet?

Hej Jens

Jens om Jag är så jävla snygg:
Snyggt med hår under armarna, tycker det är mycket sexigt, hur ser det ut längre ner då? är det hår där ochså eller?
20 November, 15:43

Hej Jens!
Tack så mycket.

Hur det ser ut längre ner varierar, beroende på vad du menar med längra ner.
På revbenen har jag inget hår värt att nämna, heller inte på höft och skinka.
Närmar vi oss skenbenen börjar det däremot tätna och buska upp.
Jag har bara rakat/vaxat benen tre - fyra gånger i hela mitt liv. Ser ingen som helst anledning att göra det, och gillar heller inte känslan av hårlösa ben mot tyg.
USCH!
Vad gäller övriga ställen på kroppen rakar jag mig inte heller. Ibland under armarna. Varför vet jag inte?
Tänker jag efter är det ganska absurt.
Som du ser på bilden vid min presentation har jag kraftig skäggväxt som jag måste ansa var morgon, men det gör jag så gärna. Skäggiga damer får sällan vänner.
:(

Och nu, Jens, undrar jag förstås: Hur gör du med ditt kroppshår?

KRAMIZZ!

feed me

VI VAR SÅ NÄRA!?
Nu blöder det i drömtarmen.
Denna torsdag kommer inte gå till historieböckerna som torsdagen då drömmar besannades.
Denna torsdag kommer föralltid att vara torsdagen då Annie brände av sig håret, till följd av den brutala verkligheten finanskrisen skapat.
Denna torsdag är en torsdag kommer vi att läsa om i de böcker där vi läser om förintelsen, apartheid, WW2, kriget i kongo, miljökrisen och allt det andra.

Den svarta torsdagen.

OJ!?
Likställde jag just en lägenhet med förintelsen?
Inte pk....

Word of the day : Wonder

Snön har fallit över Stockholm.
Det är vitt. Väldigt tyst.

..för alla har halkat och dött eftersom de inte kan hantera snö här nere.

Gjorde söder med Annie idag. Tänkte köpa något om det kostade 100 kronor.
Tyckte att jag gjort mig förtjänt av något för hundra kronor.
Hittade inget.
Hittade ett par väldigt fina vantar för 69.00, men de kunde jag inte köpa, eftersom de inte kostade 100.

Det är sällan något kostar hundra kronor.
Vad handlar det om?

När vi lämnade Lisa Larssons bakom oss och snön så sakteliga började singla ned utbrast vi, unisont; Glögg! Pepparkakor! Mögelost!
Sedan sa kassaapparaten: MEDGES EJ, DIN JÄVLA, FATTIGA TÖNT!

Då gick jag hem....................................ochpantaburkarpålidlförattharådmedmiddagsmat.
Ja. Jag PANTA burkar. Jag PANTAHH burkar tillochmed.
Inte 'pantade'. 'wlahwlahwleh'. Töntar!
När jag är arg blir jag lite extra norrländsk.
Det var lite pinit iallafall. Hejdå

time to shave

Tog med mig min nya frisyr till örlogshemmet i fredags.
Inget hångel. Däremot en kvälll med kd. Stofkoper.


Förbluffande fakta: Rakat hår genererade mer hångel än nuvarande frisyr.


If you want me

Nu har jag berättat hemlisen för Linnea också. Det känns bra.
Fast det känns jävligt dåligt.
För det första för att det är en riktigt dålig hemlis. För det andra för att det inte ens är en hemlis.
Mamma vet. Pappa vet. Snygg-Erik vet. Linnea vet. Snart vet Maja också.
Och stora delar av klassen vet.
Och det är inte ens intressant.
Och de som får veta det blir inte i närheten lika uppspelta som jag. Inte ens mina hemlis-kumpaner.

Men sån är jag. Jag gillar att maxa. Hypa.
Särskilt o-hypebara företeelser. Typ torsdagar, hudlotion, sopkvastar och sänghimmlar.

Men nu droppar jag det för allmänheten. Inte själva the essence of hemlisen, det droppar jag på torsdag, men likväl en del av det:

Jag ska bli sambo! Eller.. vi ska starta ett kollektiv!
Did your head like.. explode from the amazingness!?

Oh Thursday, where art thau?

It's tuesday and I'm in love.
NOT?!
..fast allt känns väldigt bra. Ordnat. Uppstyrt.

Jag har en mikrofon på min dator. Inbyggd! Hur bra är inte det? Jag visste inte att jag hade en mikrofon och har kännt mig väldigt fattig utan en. Det är ofta jag vill ha en mikrofon på min dator, faktiskt.
Så jag har varit ledsen, frustrerad, arg, besviken. Helt i onödan!
Det var Snygg-Erik som upplyste mig om det, genom Skype.
Gud vad vi är 2005.
Jag har aldrig riktigt anammat skype. Använde det ett tag då jag bodde på storgatan i Umeå. Pratade bara med Mamma.
Och Aidan.
:(.
Annars har jag aldrig förstått hypen kring det?

Nå väl. Jag suger. Jag kunde inte hålla min hemlis hemlig mer än en dag.
Det är patetiskt.
Iofs var det väldigt många på skolan som visste om det, eftersom vi är tre om hemligheten, men ändå!?
Jag ville inte berätta det för mina vänner innan det var säkert.

Så kommer Snygg-Erik. Pressar mig. Hotar mig till livet.
..ne.
Jag berättade det bara. Jag är en sån som inte kan hålla goda nyheter för mig själv. Jag måste dela dem med någon.
Men att det skulle bli just snygg-erik? Jag vet inte vad det handlar om.
Betyder det att vi har reached a new level, vänskapsmässigt?
Jag tror det.

Väderbiten

Det har snöat i Stockholm!
Det ligger till och med en mm snö på en skuggad gräsplätt runt hörnet på mitt hem.
Lite irriterande var det dock att jag, dagen innan snöflingorna föll, halkade i löven.
LÖVHALKAN DRABBADE MIG!
Jag som inte ens trott på lövhalka.
Då jag flyttade hit hade jag aldrig hört talas om det och när det väl stod klart för mig att det var vad det är så.. trodde jag inte på det. Sen halkade jag i det.
Trist. Ont gjorde det. Och jag höll en oknuten soppåse i handen..............................

Nåväl. Det har hänt massor i mitt liv. MASSOR!
Jag kanske berättar på torsdag.

Shiny happy people

Här sitter jag. Vaken. Naken.
Va?!
..inte naken.  Det finns ingen anledning att vara naken.

Det är inte helt i sin ordning att jag, JAG, är vaken så här tidigt på denna av Gud utvalda vilodag. Det är väldigt okristligt av mig.
..men jag sov hela dagen igår. Såg ingen anledning att vara vaken och hålla på och känna saker.
Jag kände mig som en påse päron och hade ingen som helst ork att känna mig så panik-ensam som jag gjorde.
Usch. Det var tyngsta nivån av ensamhet; lyssnade inte ens på ..westlife eller vad man nu ska lyssna på. Jag bara låg och ville sova bort alltihop.

Gjorde ett tappert försök att skapa någon slags gemenskap med min bögkompis Snygg-Erik genom tekniken.
Det gick bra. Det var fint och jag förundras i efterhand över att han orkade bota min ensamhet.
Jag borde ringt mamma och pappa. Jag borde gråtit ut all sorg.
Men det är ibland skönare att skriva Snygg-Erik och veta att han kommer få mig på dåligt humör.
Och jag är hellre arg än ledsen. 
 Jag blev, även denna gång, väldigt irriterad. Jag blir alltid på dåligt humör då det handlar om Snygg-Erik.
 Höll förstås tillbaka de känslorna och la an en lite mer smakfull bitter fasad, men i själva verket satt jag och kastade böcker och tallrikar och glas i väggarna.
Vad det var som gjorde mig så oåterkalleligt förbannad igår (oftast annars också) var att han aldrig vill umgås.
Det har för länge sedan slutat att handla om att jag VILL umgås med honom. Nu måste jag umgås med honom för att VINNA. Vi SKA umgås och det är snart!
Jag ska sitta där och vara tyst och förbannad i två timmar, sen ska jag gå hem, high fivea alla jag möter och hoppa och dansa som Rocky. För att han är cool.

Kiwi.

Då man har mens, då träffar man folk.
Det är bra typiskt ändå.


Hörs i morgon eftermiddag
kanske.

don't you mean 'set his house on fire'?

'Allt som händer dig är en konsekvens av din personlighet.'

Jag har mens.
Det är en konsekvens
(Känsla av dekadens
viss längtan 'til it ends)

Fint. En mensdikt. Till er. Från mig.

Jag hustlade min livmoder igår. Mensen är nämligen en vecka sen, så jag attackerade sats Älvsjö och maxtränade tills jag var svimfärdig. Sen blev det mens. HAH!
Iofs hustlade jag mig själv desto mer: Träningsvärk. Oåterkallelig blodsmak på mina läppar. Alla mina läppar. Kramper. Förlamning. Död.
 
Jag önskar eder alla en fröjdefull fredag.

ute på en lem- att vara ensam {särskilt om en åsikt}

Tänka sig , att dina läppar ändå kommer från en pung.
Kommer ända från en pung.
Pungen kom.
Pang.

Det blir lite bekvämare, i all sin obekvämlighet om jag nu mottagit short message service där en önskan om god natt avslutades med en av slentrian ditstoppat möte av läppar, där jag i allt mitt premenstruella varande inte vill något hellre än att lägga min nacke mot din övre och undre läpp, tänker på en pung.

Men glömmer jag bort var du kommer från (varenda muskel i din kropp, varenda fräken, varenda solglimt och varenda stund du väntat ut, varenda plats du besökt, varenda ögonblick du varit i, varenda liv du levt) så kan jag inte somna. Då är jag ute på en lem - ensam med åsikten om det trevliga i det ömsesidiga.

Så vilken tur att i detta hus vid skogens slut, där någon sällan tittar in, har jag inte mottagit short message service. Nu kan jag tillåtas flyta in i den  icke fabrikstillverkade sömnen. Drömma, som sig bör.
Och '
until later' låter vänta på sig.
En evighets längtan. En evig hetslängtan

hände något










ögonfröjd

Jag fick något av någon, som inte är en könssjukdom, vilket jag förövrigt aldrig fått av någon.
Vad jag fick ska man använda då någon är elak.
Jag använde det lite i mitt handfat, som är ett bra handfat.
Andades in. Djupt.
Nu sticks det i mina ögon. Nu sticks det i min näsa och hals. Jag hostar pepprigt slem.
Jag vill inte vara i närheten av mitt handfat, ever again.

Tack! Nu känner jag mig trygg. Som ett sockervaddssjöhästsenhörningsföl. Typ.

aspiration

Håll på mitt skinn
så jag slipper hålla mig i skinnet.

Eller

- Ska vi träffas?
- Jag är redan träffad

alternativt

- Var ska vi träffas?
- I hjärtpulsådern.

Det är sånt jag tänker på när jag inte kan sova.
Får ni bilder nu?

until later.

Din stund är inte kommen.

Jag kan inte döda Nils.

Jag hade tänkt döda honom igår, sedan ångrade jag mig, varpå jag ville döda honom igen.
Men nu förmår jag inte mig själv att göra slut på hans liv. Jag tycker om Nils alldeles för mycket.
Eller åtminstone tanken på vad han skulle kunna vara.

....eller! Så här:
Nils was born som ett pseudonym. Jag ville skydda min "fina" vän från alla er galna fans där ute.
Men Nils har med tiden transformerats till ett slags alter ego som löper amok i min vilda fantasi.
Så Nils och [låt oss kalla honom] Snygg-Erik har inte längre särskilt mycket med varandra att göra.
Så när nu Snygg-Erik kallar sig själv för 'Nils'  (För det gör han! Han har anammat detta namn och det skulle inte förvåna mig om han ibland svarar i telefonen; 'Hej det är Nil.. jag menar Snygg-Erik') så blir jag arg. Och förvirrad. Och ledsen.

För Nils är MIN! Nils är någon JAG byggt SJÄLV.
Precis som jag tror Alfons blir jävligt ledsen då alla kallar sina låtsaspolare för Molgan blir jag ledsen då Snygg-Erik har tagit mig Nils.
Eller som när vi var små och min syster hade en låtsaskompis som hette Emil och MAMMA sa att EMIL hade ÄTIT UPP!?
Hur kan mamma veta det?! Det är ju min systers kompis som inte finns!?
Nu föll det sig förvisso så att mamma oftast hade rätt, för min syster sa, på spädbarns-svenska 'Ja, då är det väl bäst att jag också äter upp..'

MEN ÄNDÅ!?

Nils är MIN! Och Nils och Snygg-Erik har inte längre något med varandra att göra, än fast de ser likadana ut, pratar likadant, jobbar på samma jobb, går på samma klubbar och.. så.
Snygg-Erik kanske finner detta otroligt stötande. Lite perverst och så.. Men det skiter jag i.
Jag får fantisera bäst jag vill.

Och Snygg-Erik har ingen rätt att säga något om det!
Han försökte idag:

Snygg-Erik (f.d. Nils) säger:
skriv inte att nils är lik honom i bloggen, folk kommer ju fan att förstå :(
Maria säger:
nej. det tänker jag inte göra. jag tänker inte skriva om nils mer.
Snygg-Erik (f.d. Nils) säger:
hahahaha..åter igen, vadan detta?
Maria säger:
inget särskilt. det bara slog mig.
 Nils död.
Snygg-Erik (f.d. Nils) säger:
Hahaha jag gillar bitterheten lix!
Maria säger:
Det var inte bittert. det bara är så.
Jag gillar det inte, men det måste bli så bara.
Snygg-Erik (f.d. Nils) säger:
hahaha..
nils måste ändå dö med heder..mörda honom på bloggen?
Maria säger:
Jag har inte riktigt listat ut hur det ska ske.
Igår dog Nils egentligen, men jag tog bort det jävligt tidigt i morse. och då dog Nils för att han var CP..........................................................
HAHAHAHA
Snygg-Erik (f.d. Nils) säger:
haha, va i hell maria..vare för att jag så respektlöst hånade dig för din bakfylla?
Maria säger:
Det var mycket som spelade roll.
Men mest för att du var generellt CP.
Snygg-Erik (f.d. Nils) säger:
det är foort gjort att vara CP
Maria säger:
Jag var på otroligt dåligt humör och behövde ta ut det på någon, så jag tog ut det på dig i din frånvaro. skönt som fan!!!!
Hahahaha. Sen dödade jag dig. Och Nils.
Snygg-Erik (f.d. Nils) säger:
haha du är ett nutcase maria!


Nej. Nils är min nu.
Nils och Snygg-Erik har inget med varandra att göra längre. Ni kommer inte få höra något mer om Nils.
Han kliver härmed av scenen och lägger sig till rätta i mitt huvud där bara jag får ta del av honom.
OCH
Nu är frågan, Kommer f.d. Nils att gilla det nya pseudonymet Snygg-Erik?

en gås, flera svin

Det där var ju,. lite större och mer seriöst än förväntat.
...
Vet ni vad jag var igår?
En Kreativ. Glaskäpp, stor hatt och höna i koppel.
Vill gärna tro att jag gjorde ett bestående intryck hos Uppsalas alla studenter.
Jag var inte alls vacker. Jag orkade inte. Jag såg lite ut som.. en bajskorv. Svartröd bajskorv.
Men svampsoppan var god. Minsan!
När jag tar över världen ska jag avskaffa snapsvisor och införa obligatorisk ironi på större, formella bjudningar.
OMG LOL ROTFLMFAO slappna av!?


en gås, flera svin






1. Annie. Nice ass. 2. Maria. svårtkontrollerad. 3. Gås. Dog. 4. Random beundrare.
5. Kika. Man. Annie. Å, Annie. 6. Dam-mingel 7. Ja?
8. Sara och bordsdam. 9. Hennes man. Min fru. 10. Representerar
11. Borde gå hem 12. ..fortsatt dansa ist. 13. Slutet

..att bry sig fel


Ett par saker bara:
TÖNT-ANNA ÅK HEM!
ULTRATÖNT-JOHAN ÅK HEM! BORT! FÖRSVINN!

Vad promenerade Anna runt med för jävla kameltå?
Vad vill Johan? Va? VAD VILL HAN? VILL HAN HA SPÖ?! AV MIG?!
hehehee..
usch.
!

det där med idéer..

Jag blev spontan igen.

....Igen?

Eller så föll jag helt enkelt för vad Schyffert sa om det där med att bejaka andras idéer.
Att aldrig säga nej till något.
Så jag bah: Ja!
I morgonbitti tar jag min egendesignade klänning och åker till Uppsala på gåsmiddag.
Haha!?



Humor:
'Ah. Okej. Hejdå'
'..mmHej'
'..halå?'
'..va?'

En höna i koppel

Hej! (känn glädjen i hejandet!)

Jag vaknade hos Annie i morse, uttalat bak-jävla-full! Jag börjar bli jättegammal! Vi tog bara ett par bärs igår!? Jag borde inte vara bak-jävla-full!
Jag drömde en fin dröm där man kunde köpa trevliga sätt att vakna på!
......
Nåväl! Det har ingenting med något att göra, jag ville bara nämna det!

Bra dag! Träffade Henrik Schyffert!! Fast det är en sanning med modifikation! Jag tittade på honom!
Han är skojig! Han ser ut såhär! :
Ja. Liten.. och så.
Nej, nu ska jag gå och köpa toalettpapper. (om jag vågade berätta bejshistorier så skulle jag berätta en jävligt rolig bajshistoria. Men nu vågar jag ju inte det, så det blir inget.)

Säkert åk

Vaffan?!
'försöker just peppa martina att följa med mig dit för jag antog att du låg o slumrade. HAHA'

Vad gör man då? Man hoppar i duschen, svidar om, och drar till Debaser för att avnjuta ett stycke Hello Saferide.
...tillsammans med tvivlarna.
Nog för att de hade rätt!?.. men ändå.

OCH GRATTIS NILS!

å.


Å. Hurra!
Jag fällde precis en liten tår. Jag är en sucker för ögonblick som dessa.
Ni vet, historiska ögonblick då USA får en ny president.
Vad fint!
Vad bra!
Heja Obama!

*oh. Hurray!
I tripped just a tiny tear. I am one suck for eyesight some this.
Your know, history eyesight then USA gets one new president.
What fine!
What good!
Hey Obama!

Jag betar igen


Wernblom lägger skrillerna på hyllan.
Det går inte att byta lampa på toaletten.
MEN
på tv4 Anytime kan man följa deras valvaka live.

Tack för det TV4. Tackar allra hjärtligast. Tack.

Mycket trevligt har trots allt hänt. Jag vågar jinxa det, så jag låter bli att nämna det.
Men jag lovar (I promise) att berätta det för er, så småningom.


*I grazing again
Werblom lays skrillerna on hyllan.
It goes not that change lamp on toilet.
BUT
on tv4 Anytime can man follow their choicewake live.
Thank you for it TV4. Thank of all hearts. Thank you.
Much nice have despite all happened. I dares jinx it, so I sounds become that mention it.
But I promises (In promise) that tell it for yours, so eventually.

FY fan



Det här är det absolut värsta som kan hända.
Jag kommer INTE att sova gott inatt.
Bevingad djävulsdjävul i min lamplampa.
Jag kan ju inte släcka den?! Var tar djävulen vägen då?
Jo, in i min själ.

Dessutom har lampan på toaletten slutat fungera. Att bajsa i totalt mörker är inte min favvizaktivitet.
Jävla typisk måndagar!

*UGH DAMN
It here is it absolutely worst that can happen.
I comes NOT that sleep good tonight.
Winged devilsdevil in my lamplamp.
I can why not extinguish the?! Was takes the devil the way then?
Yeah, in my soul.

Furthermore have the lamp on toilet finished work.
That do a number two in totally blackness is not my favactivity.
bloody typical mondays!


den här kvällen

Alltså hej. Igen. P3 Live med The Perishers nu. Mysigt.

Ingen ringde, så jag åt upp makaronerna själv.
Sen åt jag en micropizza.
Sen åt jag kladdkaka med B&J's Baked Alaska.
Nu vet jag inte om jag vill kräkas eller om jag vill äta lite till.
Jag tror jag vill äta lite till. Nyponsoppa kanske?

Men hörrni, jag behöver någon med kanal5 i morgon natt.
Ni vet mycket väl varför.
Så ring om du har femman och bor i Stockholm med omnejd.
Då kommer jag över, med glass, vin, oömma kläder och ett glatt humör.

P.S. Ang. Vojmån, som var den av glas, har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska rösta. D.S.

glöm aldrig det

Hej hästarna.
Jag vaknade i morse. Helt sjukt sjuk.
AzZå jag är så sjuk att det bubblar i öronen om jag byter ligg-ställning.
Vad är det som bubblar?  Det är väl inte hjärnan!? *oRoLiG*

Nåväl, må det vara hjärnan som tackar för kaffet. Jag har en folkomröstning to attend!
Snart.
Vilhelminas egna omröstning ang. en överläggning av Vojmån. Klart vi röstar JA!

ROPEN SKALLA
ÖVERLÄGGNING ÅT ALLA
hurra hurra hurra hurra...

Nu ska jag göra mackisar. Med mild ostsås.
Ring om du vill smaka. Tjahaaa!

sånt man kan göra hemma





1. Licious. 2. Polack. 3. skidåkarkind 4.Stjärna
5. soet_tjej 6. hej 7. vill slåss 8. häng i gäng
9. lätt på ögat 10. skratt och lek 11. kanonkul
12. Jag och Matt Damon *pUzZ*

Hej dagboken.
Igår träffade jag Håkan med bihang.
Edvin och Alex kalldade sig bihanget. Det är pojkar som läser fysik 'för att det är roligt'. Eh? Hehe. "okej".
Jag har träffat dem förr, då jag var flintis.
Ingen av dem kan säga 'u'. De säger 'ö'.
God jöl. Börk.

Men halåå, det var riktigt skojsigt igår! Ju.
Annat hade jag iofs inte förväntat mig. Det var ju Håkansson jag rullade med. Med risk att hemfalla åt dryckenskapen tog vi oss an stans öltappar. Och rödvin. Och whiskey.
VA?! Vad handlade det om?
Blev alldeles vimmelkantig. Brottades ned. Fick sova på ett lakan.

Å. Jag orkar inte berätta mer. Nu är jag minsan hungrig.
Ni bah: men ät då!
Jag bah:*aLrEaDy DoNe tHat*

Hejdå.

kaninen

Väduren 21/3-20/4

Fredagen inleder en riktigt skön helg. Både kärleksliv och annat blomstrar, och din charm är på topp.

 

Sedan när började man skriva horoskop genomsyrade av ironi?
..okej. Inser att frågan bjuder in till både gapskratt och hånskratt.

Dagar som denna kan jag dock behöva ett horoskop att luta mig mot. Men inte ett som bullshittar mig!

Så; stjärnor, planeter och Fredag; en timma har ni på er att till mig frambringa något som blomstrar.
Hittills har ni bjudit på avsked, 11 timmar på buss, snöoväder och möglig mat i kylen.

 

Come on!


hits