Snowstorm

Ungefär halvvägs till Ibiza nu.
NOT?!
Enligt livmodern är det en livstid kvar och inga byxor kan vara för stora idag.
En annan vill helst bara vara framme i hufvudstaden och kanske köpa en peruk.

Jag tror dessutom jag sovit mer än ett bäcken ur led.
Men jag har ju GiRlZeN här. Girlzen gör allt mycket bättre.

Jaja. Kram då.


P to the mother brother S!
Jag har en hemlis och den hemlisen är AWESOME!

nej nu jävlar..

DET GÅR FÖRHELVETE INTE ATT PACKA LÄTT!?
Jag åker till Ibiza med alldeles för mycket saker and I'm damn proud of it.

HERRAH!!!!!!!!!!

Allt.



Att packa.
Jag vet inte alls hur det här kommer gå.

Men till Ibiza ska jag och väskan är liten.
Och att hålla sina tummar har fått en helt ny innebörd.
Jag HOPPAS familjen välkomnar mig.

Nu väntar min Glas och min nya kompis.

powernap


Men hörrni! Idag är jag minsan trött.
Oj, oj, oj. Jag är trött överallt. Till och med tungan är trött. Själen, SJÄLEN, har träningsvärk.
Jag är en liten trött fjäril med träningsvärk i själen och min ponny orkar inte äta.

SÅ jävla trött är jag. Så trött att jag skriver om själar och fjärilar.
Hahahaha. HAHAHAHahahahaha!

Men vet ni vad jag gjort hela dagen?
JAG HAR FIKAT MED STINA! Och dessutom fått en ny IRLkompis.
Tidigare var vi bara FB-polare men nu är vi kompiskompisar och han är snäll och lång och vi ska gå på bio och åka till Umeå tillsammans.

SEN ÅKER JAG TILL IBIZA! Då är jag inten trött fjäril längre.


Kan man reklamera på systembolaget?
Jag köpte en box tidigare idag som nu har läckt ut över hela källargolvet.
Jag älskar inte det.

Hej Skellefteå Kommun.

Jag undrar om det finns någon övervakningskamera uppsatt runt torget Skellefteå?
Jag skulle gärna vilja ha bilderna skickade till mig då jag promenerade rakt över torget för att sdan tvärstanna och slå mig för pannan och först tyst för mig själv säga '..nejmen vad i..' och därefter skrika (inte säga högt utan skrika) ..' men jäVLA FITTA!?!?' varpå jag virrade omkring fram och tillbaka och i panik började ringa runt till mina närmsta vänner för att få någon att hälla min förtvivlan över.


Jag är samtidigt glad och tacksam för min uppfostran. Att jag är den jag är och är stolt över det.
Att jag gjort mina misstag och lärt av dem. Att jag levt mitt liv som jag gjort utan att ångra något.

Därför kan jag idag skratta åt min själv då jaf skickar ett sms till fel person.
Det kan jämföras med att jag skulle råkat skicka ett sms med texten 'WOHO! IKVÄLL SKA JAG BASSHUNTERKNULLA SÄNDER HELA MIN LÄGENHET MED EN TOTAL FRÄMLING!' till mamma eller pappa.

Men det var inte riktigt så. Det var lite värre.

HAHA!
kul...

Tack min älskade, aktade Glas för att du skrattar ihjäl dig med mig (och till viss.. eller tja.. ganska stor del. Gigantisk till och med .. åt mig).
Jag älskar dig.

inferno

Min absolut värsta mardröm besannades.

BAJS. Bajs överallt.

Jag tar mig friheten av skriva om texten till den fantastiska Bajs i bastun av Tunnan och Moroten för att beskriva vad som utspelat sig i vårt annars så fridfulla hem:

en dag
när mormor och jag
satt och såg på tv. Det var fett
då kom en ljud från vår toalett
de låg skit på golvet och taket
de va smetat bajs på väggarna
de låg skit överallt
de lukta bajs i korridoren
skiten låg överallt
vi halka!
vi ramla! vi halka på skiiiiiiten
vi ramla ner i skiten
de lukta skit
hela vårt huset va full me skit
vi halkade
vårt hus va fullt me skit
SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAA
skit

Stopp i avloppet
, go' vänner.

Stopp i avloppet. Jag är inte längre rädd. För någonting. ..förutom bajs, förståss. Mer än någonsin.

femton olika tillstånd på tre minuter



Sitter jag och ljuger om Ibiza?
Brudarnas svar blinkar på mobilens skärmsläckare med sin frånvaro.

Brist på garn och lektyr gör mig gärna paranoid.
Att inte vara viktigast i allas världar har sedan länge varit jobbigt, men idag, denna söndag då inget är särskilt, betyder allt att alla glömt bort mig. Inte bara gällande Ibiza, utan allt.
Varför förstår inte folk och fä att allting handlar om mig?

Funderar något kring flykt och självbevarelsedrift och skillnader och likheter dem emellan.
Feghet, rättvisa och överlevnad och tjo faderittan. Att vara dum. Elak. Osnäll.

Arg är jag också. En sorts ilska grundad på oförståelse, frustration och medvetenhet.

All värk har av någon jävla anledning hamnat i bröstvårtorna.
I vanliga fall brukar värken sprida ut sig över väl valda, ändock få, ställen. Det brukar vara outhärdligt .
Nu har den alltså lokaliserat sig i bröstvårtorna. Att ha tröja på sig är tortyr.
Allt jag vill göra är att ligga naken på rygg i ett vakum. Inga vindpustar. Ingenting.
Kanske skära bort dem. Knipsa bort dem med en liten tång.

Känner mig lite ensam.
Kanske rädd.

Vill gärna knarka.

Och hångla utan att umgås.

Äta men ändå inte.

Springa långt och snabbt men ligga stilla.

Prata ut och tiga ihjäl någon.

..gråta.

JAG HATAR PMS! ..men jag älskar att vara kvinna.

KRAM!

Whoah! We're gonna have a party!


På torsdag åker jag och girlzen till IBIZA!
Whoop whoop!
Jag är så jävla LADDAD och jag lovar att om GGW-teamet dyker upp så tvekar jag inte en sekund på att flasha mig för världen.

IBIZA! Helt schuukt..


urbota kul


HAHAHAHAHhahahahahhaahahHAHAHHA!

Lurade precis min syster att jag tatuerat TALK IT OUT på handen.
hahahahahHAHHAHAHAHHAHAHAHAH I GLADA FÄRGERfaähpåeifknjabudghpäinHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHHA

TALK IT OUT!

samlingar

Jag har fångat någon i en halsduk. Kände dessutom samhörighet med en björk.
Den var fantastiskt vacker. Jag tog på den.
Kicki har bjudit på en timmes show i webcamen och på min hand står det 'PRATA KÄNSLOR' i klatchiga färger.

I morgon bokar vi?
Godnatt

Mjau



Om du fick välja mellan en iPhone och 50 kronor, vad skulle du då välja?

Jag valde 50 kronor.
Det känns helt okej.

Vad som inte är okej är min kroppsliga odör.

R.I.P




Det är torsdag idag och lägenheter i Umeå är ganska värdelöst.
Jag återgår omgående till ursprunget. Stundetlägenheter kan äta apa och gå hem.
(Bortsett från en.  Jag har hittat en fyra. Känner du någon som vill bo med mig? Holler!)


På tal om lägenhetsjakt så har jag nu fått svar på vad som hänt med min älskade, saknade lägenhet på storgatan:
Utan att lokalen används har den skrivits som huvudkontor för bygg- och fastighetsförvaltaren.
Det gör mig arg.
Visst gav han mig en mycket bättre lägenhet i utbyte, men lägenheten på storgatan bör hedras och inte falla i glömska som en tom lokal.

Fan, fastighetsförvaltare, vad är grejen?

kul i luvan




Det rullar in



Jag tittar på en bild föreställandes roten av en erektionerad penis. Äter satsumas och dricker lite tropisk juice.
Känner mig farlig med min imaginära glock i linningen.
Att sova är inte längre vad det brukade vara.

Förkovrar mig istället i diverse regnbågsfärgade bloggar i hopp om att finna.. något.

Som spelare i båda lagen finner jag i dagarna större framgång hos de flerfärgade.
Större i bemärkelsen ofantligt stor.
Vill inte verka självgod men det går bra nu, kompis.

Men jag bryr mig fan inte, och det är bara Nils som förstår..
Oh Nils, where art thou?

Något låter vänta på sig. By choise.

JAG SKRIKER

FÖRBANNAT!

FÖRSÖKTE TROTSA TANTLIVET OCH VAR VAKEN TILL 0200.
DET ÄR DET SÄMSTA JAG GJORT I HELA MITT LIV!
NU ÄR ALLT CAPSLOCK.

FAN!


Och resor på det. FITTKUK

acklimatiseringsprocessen



Lördag. Tisdag.
Umeå. Skellefteå.

Acklimatiseringsshoppade efter lövkrattningen; garnnystan och korsordstidningar.
Jag blir sakta men säkert den tant mina journaler säger att jag är.
Sexy.


Garngrej. Så jävla coolt.


That's what friends are for




En vän skriver:
Stackarn!
Synd att det skulle bli så *asg* om vi tog hand om varandra
annars skulle det bli stjärnor

Även om jag äcklas av tanken så trillade en tacksamhetstår nedför lillkinden.

Jag var på en kinda-sorta-dejt..ish för några dagar sedan.
Borderline blinddate tillochmed. Det var intressant.

P.S. Det har börjat växa hår i vikarna.
Nu hoppas jag på skägg.

nothing fancy

Vad dålig jag är? Somliga skulle påstå att jag är tjejdålig, andra att jag är bloggdålig. Vissa kanske till och med skulle säga att jag är en dålig människa.

..."okej"

Jag kan drista mig till att erkänna att jag går på lågvarv. Har inget driv. Ingen lust. Ingen gnista.
Jag bara flowar för att jag måste. Blickar framåt mot all awesomeness och känner 'Jahapp.'


Nu åker jag buss. Buss är lugnt och fint. Jag gillar buss.
Vill göra något crazy men likgiltigheten, ack likgiltigheten.. Alltför påtaglig.
Jag nöjer mig med Dexter.




I lördags. På Brrrap! Brrrap!
Körde på stylist-lesbiska looken.

t minus 5 hours and counting




I'm not feeling it.
Åh.

Allt känns som tisdag.

mboop

En fråga man inte vill höra från sin bästa väns pappa: 'SCOREADE DU?!'

Nope. Det vill man inte..

Nu sitter jag i bästa vännens pappas hus alldeles ensam. Är ganska säker på att källaren är fylld av mördare, monster och aliens.
Kommer dock med all säkerhet somna från dem ganska snart.
Konstaterar trött att andra sidan älven är långt från första sidan och än längre från Helsingborg, Stockholm, Luleå och allra längst från Bali.

Brrrap Brrrap imorgon. Tjohej.

I'm on a bus!

Nu sitter jag minsan på bussen och visst känns det bättre.
Jag är till och med lite peppad och i blodet rusar fredagskänslan omkring.
En flarra rosé senare och ni ska se att jag älskar livet igen.


let's get down tonight?!



Minns ni när man hade sex med varandra?
Inte jag heller. Jag sitter och försöker minnas utan att lyckas.

Men tydligen händer det. Det pratas om det överallt.
Det gör mig ont. Å andra sidan har jag tid att uppskatta sådant som normal dygnsrytm, snö och .. äpplen.

Åh. Jag vet inte vad som drabbat mig. Jag känner mig totalt oinspirerad.
Allt är fult, tråkigt och dåligt.
Jag hoppas detta ändras på bussen. För bussresor är ju det bästa som FINNS!!!=!)(/=(/)&(%/&(9


Håll en tumme va?

so.. i'm a nun


Imorgon är det jag som
åker till Umeå. Igen.
En nagel har gått av. Jag har legat stilla i över en vecka och känner mig minst sagt fluffig. Jag har inte packat och kommer vara borta minst två veckor. Jag måste lära mig säga nej. Eller kanske allra helst Nej för helvete.

På torsdag är det jag som
sätter mig på Schmäck och skickar ett sms till hela telefonboken.
'tjena snygging. Sitter på schmäck hela dagen. Vi kan väl ses här istället. kramilami'
Om folk dyker upp samtidigt får de en singerad bild som tröst.

Det blir säkert total awesomeness när jag väl är där men AHMAHGAAAD jag är så jävla trött?!
Nu är det jag som går och lägger mig. Hur orkar människor med normal dygnsrytm?

No tapout



Jag somnade aldrig om. Jag googlade fondue hela morgonen och kom fram till varför jag aldrig ätit det.
..usch.

Sitter och skickar sms till mig själv mellan bredbandet och telefonen.
Bredbandet skrev 'Hej hej'
Mobilen svarade 'Tjena'

Tänkte skriva om rekordkusen jag petade ur min näsa imorse men.. det känns för osmakligt. Lite som foudue.
Men jävlarrr vad stor den var?! Blev glad och lite rädd.

failed childhood



Jag vaknade nyss. En enda, panikslagen tanke: Jag har aldrig ätit fondue.

Borde jag?
Eller måste jag leva i kärnfamilj på 90-talet och äta det till Fångarna på fortet?
Smält, varm ost. Really?

Omöjligt att somna om nu.
Jävla ost..

new kids on the block



Katten Out of the blue: 'Hur vare med din livmoder egentligen?'
Människor som bryr sig helt random är fint. Särskilt systrar.

Katten har levererat tidigare.

'Miss Kebab? Vad är det för land?'
'Kram :)'
'Hur ska jag sova?'

'Skeda
sova
hångla
eta

Och den värsta känslan, seriöst, är att vara bajsnödig utan att få bajsa. Seriöst?!'


Cat Make the blouses : 'Hur article with your uterus actually? '
Folk as bryr themselves wholly brink is ruse. Especially system.

Cat had delivered olds.

'Miss Kebab? What is the for countries? '
'hugs :)'
'How will self sleep?'


'spoon sleep hangla eta And the worst senses , serious , is that product poopneeds devoid that poll poop. serious! '


Flyktvägar



"Hej. Du har förbrukat mer än 90% av den datavolym som ingår i ditt abonnemang. För att köpa till ytterligare 5 GB kontakta Kundservice."

Jaha.. pp.

Jag tänker äta en macka nu. Plåstra om mitt finger ytterligare.
Och det.. är väl allt?

Allt. Det är allt som händer värt att nämna.
Jag måste bort.

Umeå till helgen är inbokat. Tänker äta chips. Men vad gör jag fram till dess?!

Med inbördes ordning



Holmén ser väldigt arisk ut. Det gör han.
Jag tycker att listor avslöjar mycket.
Det här är min lista:
1. Kim Källström
2. Olof Mellberg
3. Majstorovic
4. Marcus Berg
5. H. Larsson
6. Ibrahimovic
7. Svensson

Ingen annan platsar.

Hamnade i någon slags efterfestsituation igårkväll. Via msn och videokonversationer. Det var ingen regelrätt efterfest då det varken vare för- eller actuall fest innan, men ändå; det var efterfest.
Tillsammans med den människan har jag haft åtskilliga episka efterfester. EPISKA!
..och jag har ändå avverkat diverse efterfester i mina dagar, I'll tell you.
Gårdagen var en av dem, de episka. Inget särskilt, inget nämnvärt. Bara bra.

Jag drack ungefär tre glas vin. När jag vaknade ville jag dö.
Det kändes snarare som tre flaskor än tre glas.

frågor om saker

Är jag gammal eller nyfrisk? Vad vill du? Vem vinner? Hur mycket är det?
Är tacos asgott?

Friskförklarad




Tadaa!

Det blir definitivt webcam-frenzy senare ikväll.




M-mmh!

Och det här hör väl till:

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1976256&BroadcastDate=&IsBlock=




fruity


Ställde klockan på 0800 i morse. Jag har bestämt mig för att bli frisk.
Det går till på följande sätt:
- Studerar mig själv noggrant: Är jag fulare än jag är sjuk?
- Tar en promenad.
- Duschar.
- Spenderar hela förmiddagen åt grooming.
- Visar upp mig.

Såhär ful var jag klockan 0830: (försök gärna tänka er dofterna..)


Och såhär rörlig är min skalp:



M. Jag bjuder och bjuder och bjuder..

Nu ska jag ta mig an fötter, händer och naglar.
Updates senare (det här är för dig, SusyQ!)

rude awakening



..inte bara för att få den att gå utan för att bokstavligen se och känna den gå. Här kan jag göra fiktiva men ändå fria val i en situation som annars handlade om vad jag för enkelhetens skull kallar missförstånd.
Förkastar vad jag blir till och försöker således betrakta det så sakligt och kallsinnigt jag förmår vilket i vanliga fall faller sig naturligt. Problemet är att inget i det här fallet är naturligt. Det osar av övernatur och en perfektion jag inte kan nå. Objektiviteten existerar inte, inte heller kritiken.

Det här är ett enigma jag inte kan förbise men inte heller orkar ta mig an.
Försöker befästa någon slags sanning om detta och låter de gamla sanningarna veta att de kan omkullkastas när som helst. De ska likvideras och alla humör får sitt. Tack för lång och trogen tjänst.

'Vad är det för fel på dig?!'
Jag svarar lungt: 'Du. Just leave me your wake to remember you by'

in a rutt..



..internetwise.
Jag har varvat internet. Eller fastnat? Jag vet inte vilket.
Tipsa mig!

Han hostat bäckenet ur led. Är less på bandaget. Vill åka till Luleå i helgen.
Det är ett sätt att överleva; att fördriva en dag genom att tänka på en annan.

Sa jag att jag är arg?

Nog om det

Idag gillar vi snön, nobelpriset i kemi och ATT JAG FÖRMODLIGEN INTE HAR SWINEFLU!

 

Vilken genuin "halvhjärtad two thumbs up" jag fick till?!
Fantastiskt.

Vilken smart man.
Fantastiskt


Vice versa


VEM VARE SOM SMITTA?!
SÄG VEM DE VA FAKKING VA!
Vet ni hur man blir behandlad om man isstänks vara smittad av H1N1? Dåligt behandlad.

Jag som skojat friskt om att vara smittad påriktigt blev ivägslussad av maskförsedda sköterskor till det bakre rummet. Ett avskilt rum; svininfluensa-rummet.
Stick i fingret. Vänta. 'Det var positivt.' Hem och vänta på samtal. 'Håll dig borta från folksamlingar.'

KUL!






Mitt i influensasorgen ringde 'Herr Andersson' angående mitt 'reseavdrag'.
Jag sa 'Okej' och gick raka vägen till mitt 'arbetsrum' och tog fram min mapp.
Där minsan jag hittade en kvitto som bevisade, möjligen överbevisade, att jag var helt oskyldig.
Och precis som 'Herr Andersson' bad mig att göra ringde jag tillbaka.

'Tack. Jag har gjort ett misstag.'
Jag slängde på telefonen och juuublade. Jag ville ringa en vän och berätta att det finns en vits med att ha ordning och reda i sina mappar. For real!
Nå åter till swineflu-ångest, feberfrossa och tyckasyndom.

Jag är wanted



När hösten snöar bort och den något ökande pulsen med tillhörande känsla flyttar från munnen, till fingret och sedan med hösten bort så tittar jag hellre på Dexter. All annan känsla, tack. Försöker låta TVn som lever sitt eget liv inspirera mig. Hellre det än telefonen utan livskraft.

Uppskattar uppskattning, för stunden. Rockstar-mode på och jag återgår till valen och vraken. Imponera på någon med mina tillvägagångssätt och sedan skaderapport och ursäkter från hjärnan. Do no harm.
Ska försöka komma ihåg att sluta lyssna till välviljor och finkänslor då de uppenbarligen bara korresponderar med den sortens verklighet där allt är främmande: Semi-lyckliga slut och en Bambi vars mamma aldrig blev skjuten.
Semi-lycka kan man förstås relatera till. I och för sig. Man skrattar till, viftar bort, nöjer sig och vet att det är nu  spelandet av rollen spelar roll. Rockstar-mode på. Lätthanterligt, fräscht och man blir wanted av alla som inte är rätt.
Det är inte lätt. Men det är fett. Välja och vraka bland vad som är valar och vrak. I jämförelse då. Alltså.

Järn och vin i hela huvudet. Eller olycksfallsbäbisar om jag ska vara riktigt ärlig, vilket man ju inte ska vara.
Handling - konsekvens - Action!

et voilà!

Ringfinger och inget annat. Hardcorefriendship.





Tips på lämplig hämnd?

Fuck the man

Nu blev jag efterhands-irriterad.
Det är ORIMLIGT!
Jag

HAHAHahahahhAHHAHAHHAHAH jag nös nyss mitt livs bästa nys!!?!?!!!!
Epic. Diksor blev så rädd att han sprang ut från rummet.
Jag hade massa snusigt saliv i munnen och visste inte vad jag skulle göra, så i panik försökte jag hålla andan och bara nysa genom näsan.
Istället lät jag som en skogstokig elefant och allt flög ut ur min mun. Som en liten luftbomb i munnen.
Hahahahaha.
Måste torka av skärmen. usch.

Bra bra. Nu blev jag glad igen.
Saknar förvisso människor. Människa. Jag saknar människa.

Imorgon måste jag till farbbror doktorn igen. Han kommer förhoppningsvis amputera min hals och knäcka till mitt brutna lillfinger.

JUTTE JUTTE! Katherine Moennig är med i en ny serie. Tree rivers. Jag är så peppad!
Livet återfick sin mening. amen.


Project CADA


Bruchan slet upp mig från bakisträsket för lite traditionsenligt firande av kanelbullens dag. 
Någonstanns mellan vardagsfilosofi och ett glas mjölk hittade vi syftet med vår existens: project CADA eller
Coallition against Disco Alarm.

Gubben ska ner! Fram för bra musik och död åt Drängarna, för FAN! Jag och Sebastian som stabila ledare. Allt blir bra.

Namninsamlingar och dagens ris till att börja med. Innan jul ska man kunna gå på hotellet utan att få huvudvärk av värdelös musik kommen.

Gårdagskvällen var vad den var; som den alltid har vart.
Förfest med grabbarna grulle och blaskig öl mixat med meningslöst mingel.
M. Ja.
Hejdå

no muzz

'JAG TAR DEN I TVÅAN!' hahahahahaha?!
Jag skrattade mig genom natten. Bortsett från hostan och slemmet och mardrömmarna och det där.

'..TVÅAN!' hahaha. Ja-a. Heltokigt.

Brudarna ringde. Det var middag och glitter och vin och skvaller och allt det där.
'Halsen..' rosslade jag fram.
'Krya på dig, hjärtat! Hoppas vi ses ikväll! Puss och kraaaam'

M. Nja. Kanske.

Grabbarna ringde. Det var öl.
'Halsen..' rosslade jag fram.
'Skärp dig för FAN! Vi ses där.'

M. Jo. Ja.


Vilket av sällskapen kommer uppskatta up-my-butt-historien mer? Det är den avgörande frågan.

you give me fever

Det är Vilhelminas fel. Började kallsvettas när jag gick runt plass'n.
Det kan bero på attdet kallas plass'n.  ...?! Vad hände? Total obalans mellan allt och ingenting.

men hahahaha när jag gick där så tänkte jag jhahahahahaa på en jätterolig grej HAHHAHAHahahahahah
Jag närvarade inte själv men hahahahahhahahaha
En tjej, som är några år yngre än mig och jobbar på ICA eller COOP skulle öppna en ny kassa
hahahahahahahahhaha
så ropade hon med sin servicemindade lilla stämma: JAG TAR DEN I TVÅAN!
hahahahahahhahahahahahahahahaahahahahahhahahahahahahahah åh.
ja.. Nä.

JO! HAHAHAHAHAHAHHAAHHAH!



Jag har inget emot att hälsa på människor, men jag har något emot tutvinkare.
Jag ignorerar tutvinkare. Jag vägrar hälsa på tutvinkare även om det är min egen pappa.
KAN ALLA SLUTA TUTA OCH VINKA?!

Bra tjejkväll so far. Jag och pappsen handlade på måfå. Det blev potatis, tapenade, tortellini, gräddglass, björnbärsfil, snus, hårfärg, färsk kronärtskocka och honung.
Vi åt tapenade och tortellini och fnissade för att i var så tokiga.
Nu ska vi färga pappas hår och kolla på NHLpremiären.

Hur går man vidare efter det kanske ni undrar?
Jag hittade precis otaliga kvadratmeter bubbelplast. *eXiTeD*

Ja, jag är kär i Jon och Mariette. Jihde är också kär i Mariette.


...."JAG TAR DEN I TVÅAN!" HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
HAHAHAHHAHAHAHAH

Den helige Mikaels dag

..att känna känslor i munnen visade sig sedermera vara feber och svullna lymfkörtlar. (körtel är förövrigt inte svenskans vackraste ord?)

SLEM. Slem överallt.

Förpassad till soffan, där jag alltid tycks hamna så fort jag anländer hemmavid efter en längre turné, kan jag nu komma ikapp internet. 
Detta efter att ha uträttat ärenden till halva vilhelminas befolkning. Det ska tapetseras och köpas sprit och diskas och kissas hundar och köras paket och ..
Jag fick iallafall sova hemma.  *kRaM*

Tänkte ta ett bad och överhetta hjärnan ytterligare. Förhoppningsvis kan jag framkalla diverse underhållande hallucinationer.
Kanske något om den eldröda draken med sju huvuden och tio horn och med en krona på varje huvud, helgen till ära.

Jag tänker ta 'tjejkväll' till en helt ny nivå.
AU REVOIR!

wronged

Jag har en konstig känsla i munnen. Det känns som om jag gjort något fel och vet att någon kommer att sätta dit mig. I munnen.

Jag känner allt i munnen. Särskilt våld.
Jag känner våld i munnen. Puls. Blodsmak. Död.

Munnen är det nya hjärtat.

På tal om våld så drömmer jag fruktansvärt mycket våldsamma drömmar.


Jag har inte gjort något fel. Eller?
Är drömmarna inte drömmar? Går jag och sopar ner folk om nätterna?

Fixad

Bussjäveln gick 1725. Inte 1605. Dubbelapa.


Jag och min veggie Patty satt och läste senaste hänt bild och kastade arga blickar på omgivningen då två radom brudar passerade. Spanade in hennes halsduk och hon spanade in min tröja. Det var något bekant med henne.
De gick vidare. Vi hälsade tvekande på varandra innan vi insåg att VI VAR SYSKON.

Titti var där!?

Det var fint. Busstationsmagi när den är som bäst.
15 allt för korta minuter passerade och min buss anlände samtidigt som hennes skjuts till flyget.

Upplev världen nu, min skatt. *kRaM*

hits