Linda

"kan inte du fråga om han har lijaj?"


HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA

I'll pray for morning

Det är bra. Det mesta är bra.
Trivs som en lake i klassen. Skönt gäng.
 På lördag blir det klassfest. Jag är dock litet orolig, för det är helt sanslöst lyhört.
Ska sncka med mina sköna grannar imorgon. Det blir nog bra.
I got my beer och en helt ny lagbrytare. Lovely.

Självklart finns han där och mal, hela jävla tiden.
men jag har gett upp.
Han kommer nog aldrig bli den vän som jag så gärna vill tro att han är.
Han har, så jävla uppenbart, gått så långt vidare som jag aldrig kommer att komma.
Och jag är glad för hans skull, men sjukt ledsen för min.
Min enorma förlust. Placeras, utan tvekan, som den hittills största i mitt liv, trots allt som hänt.


'är han bög eller gillar han bröst?'
'Han gillar bara bröst, massor med bröst. Vafan, är du sugen på honom, iranjävel?'
'Nej, jag är för helvete inte sugen.. Fast det skulle vara trevligt.. Jag ska fråga chans på Darin. Han är gay.'
'Jag tror att Robin är en tjej'

Hahahahahahahahaha.

hits