SATIKEN!

Stavade nyss mitt namna mañana. Utan päls.
Hahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahaha
päls?! ahhahahahahahahahhahahahahashahahahahahahahahahhahahahahAHAHAHHAHAHAHHA
AHAHHAHAhahahahahhahahahahHAHAHHAHAHAHAHHAHAH

pälsrälsfräls.
Det är söndag.
herrah!

get me back home

fantastiskt underbart det här.


Livet också. Fantastiskt underbart.

Ett urval



..och nu näsan.


OCH JA!
ZYTOMIERSKA HAR ÄNTLIGEN FÖTT RINGO!
GRATTIS!
Tycker det är awesome.

Som om det vore min sista, för att det nästan är det

Ångrar mig totalt. Finns ingen anledning alls att stanna här. Nu går jag tillbaka.
Godnatt.

Utkast: Maj 25, 2010

Att det alltid ska krävas en botten.
Fint med vardagstoppar då; såsom hönökakor serverade på sängen eller publicerade artiklar i tidningar.
Eller att få känna sig lite välkomnad.
..eller så.

Trist att slutet är så nära. Dagarna kan räknas på en hand.


härlig är jorden



Tänker mig att efter en ganska vardagsmagisk morgon följer en ganska fin dag på en filt.




Justde!

munknullad

Satiken!
Det här är den godaste jävla pizzan jag någonsin ätit.

Det kliar i mig

Carl Bildt var bra. Det var bra att vara med den andra sidan. M. Lindbäck med följe är en bra sida.
Mycket finstrukna skjortor och bakåtslickat hår. Fabulous.
Det var inte så bra att gå till strömpilen i heels, men det var bra att träffa Sellman och få en kärlekskram. Sen var det bra att vara på fest med människor.
Det var också bra att mamma var min assistent och ringde till mina kompisar för att låta dem veta att jag var påväg.
Det var väldigt bra att sova och inte fullt lika bra att vakna. Det är bra att äta pizza och att det är fotbollskväll med grabbarna. Max är bra på att installera xp på min dator. Det är bra att det är söndag imorgon och att hästen kommer hem. Det är inte bra att jag måste städa. Det är bra att jag ska göra en PPpresentation om hönor och ägg.
Livet är bra.
Coca cola är bäst.
Hejdå dagboken

ni vet efter 48 timmar

Å Gud bevare mig väl..


Den som har mest prylar när den dör vinner


Jävlar!


Helvetes bra. Satan också. Fan.

Bbb-burn out, baby

'Hur många äpplen har du?'
'sex'
'Du är en riktig äppeltjej.. ........ ....applebottomjeans, boots with the fur..'
'...'
'..såg du vad glad jag blev?'


Han är så rolig. Han är så rolig att det här är hans skrivbordsbild:



och jag vill skriva en dikt för er.

Carl Bildt är vår utrikesminister
på Höga Kusten vandrar Jan-Krister
Mina läppar är mörka och lila
benen lagom långa och gracila
Molnen gör en skeppsvändning
och min outfit är en fulländning
Lindbäck kommer 1548
vad gör du lilla råtta?
Alla som inte dansar är våltäktsmän
hörs sen!

Fan vad dålig. Jag gör en bättre sen. Tidsnlödig.

ba-ba-ba-baaaad ..minton



Palla bredda bloggen. Kolla
här istället. Då ser man allt. Lätt värt varenda.. stund.

Korpen svävar

Det är inte bara samhället som är i upplösningstillstånd, utan även Lilla Familjen.
VI BEHÖVER NYA KROPPAR!

Känner du någon som är cool och snygg så skicka  hit dem att bo. Nu genast.
Vi har alltid roligt och vi har en öppen spis.

Herrah!

frus

Om ni var mina kompisar som alltid fick vara med mig skulle ni alltid gå omkring och skratta.
Jag är jävulskt rolig. Jag lovar.


that's what he said

'Vad ska jag skriva i bloggen idag?'
'..skriv att jag gjorde 200 armhävningar. Fast jag gjorde det inte. ..nej! Skriv inte det. Eller jo.. skriv det då om du vill. hihi.'



handens fem fingrar

När jag skulle logga in skrev mina fingrar [email protected]

Är mina fingrar fem?
Ja.

Dick

Från vardag utan verklighetsförankring till weekend full av helkroppsspeglar. Harsh. Längtar mig hemåt mot happenings, reunions med delvis bortglömda (förträngda?) man inte visste att man längtade efter och .. det vardagsfina man sällan lever utan hos lilla familjen. Sömnförsök 3000. Ajöke.

Kappan vänds ut och in

Jag älskar en storm nästan lika mycket som att brinna.

Ut i Skellefteånatten nu. Brinna som aldrig tidigare.


Love a storm

Nu önskar jag att min kompis var här så vi kunde gå ut i ösregnet och bli rädda för åskan tillsammans.

Hejdå.

Så här

away indeed

en slags frihet

up, up and away

somnar inte to speed up truth

Utkast: Mars 4, 2010
I want to tell you something piercing


båda påverkade
vi vittrade båda
om vad vi borde säga

En natt för förvirring.

i miss you

Somnade inte. Lillebror hälsade på och köpte en hålslagare. Jag får inga mejl.


..which grows higher than soul could ever hope

Virvlar runt. Mestadels inomkroppsligt. Inomhuvud..sligt.
Förälskad i krativitetsframtvingande tidspress och bröstkorgar som brummar hemtrevligt då man lägger örat mot dem, då särskilt i sagostunder. Hör hjärtslagen och tänker att mellan dem vill man ju bo, så halvsomnar man med den enda tanken som lyder: det är det här de menar.

Bortsett från det mesta finner jag livet hejsan, men misstänker att det är sömnlösheten som narras.
Lutar mig tillbaka och hoppas på det bästa, med risk för att somna.

if you keep it tight i'm gonna confide in you

Jag är sämst därför att jag är bäst.
Precious burden.


Att slänga kappan från balkongen i raka vårvindar

Uppfuckat förblir o-nedknullat, och det i rakt nedstigande led.
Konstaterar bittert att framgångsfrillor hjälper föga, men vårvindarna insisterar.
Biten blir man av väderleken. Har inget med kinden att göra, förutom att den emellertid blir våt utan utdelning.
Som så mycket annat i kroppsväg.

Anledning finns. (Väl?)

Superlimmade klockan och insåg att jag  borde superlimmat antingen tiden eller på någon annan.
Vilket som vart bäst vet man ju inte. Man kan bara anta. ..sta.
Det räcker sällan att tejpa.

Och det är historien om How I became your brother.
Tar framgångsfrillan och kappan och beger mig ut i väderleken. Den där vi vänder oss med och mot.
Gärna samtidigt.
Leendes. Överseendes. Irationellt beteendes.


finders keepers


hits