mjau

Hej mina ponnysar!
KOM TILL MORFAR GINKO IKVÄLL! Vi kan hitta på något skoj allesamman!

Vaknade vid halv åtta. Så jävla utvilad. Lycklig. Varm. Hungrig OCH bajsnödig. Utan toalettpapper. Gick en lång, lång, lång promenad.
Försökte reda ut mina drömmar som handlade om rullstolsbundna personer som var fastspända lianer.
Jag sprang runt och knuffade på mer fart. Råkade dänga in en av dem i en stolpe så han tappade sina Forrest Gump-skenor.

Köpte toalettpapper, listerine och  Valerina Forte. Jag hoppas de fungerar. Om inte annat tror jag de ger något sorts placebo-shit.
Tabletterna alltså. Toalettpapperet tror jag ska fungera som det bör.. Jag VET att det gör det.

Kommentarer:
Postat av: susanne

valerina forte fungerade inte på mig. dom var gay.

Postat av: susanne

förstår att du är LyKkLi att du inte har hiv :)

skulle jag också vara.

men jag har inte testat mig än, så jag vet inte.

2008-11-28 @ 12:22:25
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag ville nog bara spexa till det med ett snabel A, eller så är det någon konstig reflex, vennee.



nu har jag tappat bort mig

2008-11-28 @ 13:05:42
URL: http://linneakarlsson.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits