Brand new night with the same old stars

Ännu en somrig sommardag. Och umeå i morgon.
Johanna ska dit, Linnea är där, lägenheten står kvar, brevlådan är full, cash is king och det är långlördag och partyparty.
Livet är en fest. Jiho..

Tog med mig Johanna och vi åt en paj och drack te på Krogen.
Så kunde jag inte motstå suget och köpte mig en öl som blev två. Det var gott.
Och somrigt. Och trevligt.
Heja vilhelmina.

Håret är rakt, musiken hög och blommorna blommar.
Jag är snart i umeå. Livet är en fest. Jiho..

Ah förresten, berättar gärna att jag slog ett felslag på 24.000, såg en myra ta livet av sig, hade nästan sönder mina glasögon och rev ett tält idag.
Jobbardagen var bara så sjukt manlig att jag under ett par timmar var tvungen att känna efter om min penis växt sig större.
Det hade den inte.
men alltså.. Jag har skottat 49059 ton sand, som sagt rivit ett av tälten, burit jordsäckar på axeln och gått barmaga hela dagen.
Sedan kom vägarbetare med oreangea byxor och brunbrända överkroppar, så då la jag mig och solade och fixade naglarna istället.
Aääscha. Det där med manligheten fixar sig i luleå.

aja. Godnatt som fan.

But I read somewhere that you’ve got to beware.
You can’t believe anything you read.
But the good book is good and that’s well understood,
so don’t even question if you know what I mean.
But its all relative,
even if you don’t understand.
Well its all understood,
especially when you don’t understand.
Well its all just because,
even if we don’t understand.
Let’s all just believe.
But there you go once again you missed the point,
and then you point your fingers at me and say that I said not to believe.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits