I need a soldier

Det är inte bara ett dåligt citat ur en ännu sämre låt, det är dagens förnedrande sanning!

Sedan besöket på Norrlands Flygflottilj har jag haft koncentrationssvårigheter, svettningar och sexdrömmar, för att vara rakt på sak (...)

Måhända att jag tyker försvaret och politiken därikring är lika nödvändigt och bra som ett rövhål på armbågen.

Måhända att jag tycker att mentaliteten och psykoligin kring värnplikt och så vidare är totalt sinnesjukt.

Måhända att de har kollektivrunkning och porrkvällar (Jag och fördomar går hand i hand).

Har jag någon gång sjunkit lågt som människa så var det på F21.

Kåt, glad och lycklig är en otrevlig stämpel som lös på min panna. Hujeda mig.

 


 

titta! se här! Ett par kändisar jag inte tänker nämna vid namn.

 


 

Min alldeles egna soldat ringde tidigt i morse.  (I'm blessed! En egen soldat! Men han vägrar åka buss med M90n på sig. Damn you.)

Han ringde även igår, men hur han bar sig åt vet bara killen han lånade telefonen av.  Han lät lite darrig när han berättade om sin vrålande hunger och var nära tårarna när han sa att det var ännu en natt innan han fick mat.

Ha-Ha-Ha. Har du valt att göra lumpen får du förtusan skylla dig själv.

 En dröm of mine är att bossa SLASH plåga gröna män. En dag ska det ske.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits