Last night I said I was fine but I'm not

Skrev ett väldigt, väldigt, väldigt viktigt meddelande till en väldigt, väldigt, väldigt viktig vän.
Internet fuckade och raderade allt.e

Jag hatar internet nu, okej?!
Och jag är ARG!

De senaste två veckorna har jag 8ta utkast om handlar om att vara arg.
De handlar om hur dålig jag är på att vara arg; de handlar om att jag inte tycker man riktigt kan ha rätt att var arg på en annan person; de handlar om att ilska nog egentligen bara handlar om besvikelse på sig själv; de handlar om saker att vara agr på.

Nu är jag arg.
Jättearg. På allt.

Särskilda saker:

-Människor som ljuger
-Människor som ljuger om att de ljuger
-Människor som ljuger om att de ljuger när de ljuger
- andra dåliga jäva människor.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits