Hur luktar din armhåla idag?

Drömde drömmar om saker. Vet inte vem jag ska berätta dem för.
Vet att det fanns någon som lyssnade på dem fastän det är ganska tråkigt att lyssna på.
Det var fint.

Gänget gick ner till stan. Jag försöker sova.
Ska duscha och sova lite till innan det är dags att röra sig mot ön.
Vi ska vara en pantmaskin. Jag vet inte hur det ska gå till men vi lyckades ju vara en sopstation igår..

Den där festen känns ensam. Även om det skulle vart lika ensamt innan så känns det än mer ensamt nu.
Att uppleva något utan att kunna berätta det för någon särskild känns meningslöst.
..än fast jag upplevt en legendarisk och episk helg med fantastiska människor jag verkligen, verkligen älskar.

Det enda jag vill veta är vad man äter till frukost en dag som idag i något annat land.
Även om jag kanske kan gissa mig till det så vill jag veta säkert.
Det är det enda jag kan tänka på. Frukost.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits