77 Carepackaging

Hej bloggen..

:(

Igår när jag skulle sova kunde jag inte. Det var dåligt.


Men nu pysslar jag. Jag ska åka till Hästmamman och lämna mitt pyssel som hon senare ska ta med till Hästen. Det blir inte riktigt så bra som jag hade tänkt att det skulle bli, men det blir ändå bra.
För jag är bra. På pyssel.

Egentligen är jag inte det. Egentligen är jag faktiskt jättedålig. Men jag är ändå.. topp tre i världen?
Jag vet inte hur det fungerar, så jag gör, för ovanlighetens skull, en liten lista för att försöka reda ut den här pysselröran.
Pyssliga saker jag är bra på:
Brev.

Pyssliga saker jag är dålig på:
Allt annat.

Hmm..

Allt detta pysslande gör mig på mycket bra humör.
Det gör mig GLAD att Hästen kommer att sitta och fnittra i mitten av oktober.
För att jag har pysslat.

Nåväl. Jag är Skitsnygg och redo för Sundsvall.
Min lilla panikångestattack som jag tror utlöstes av att jag oroade mig för vad jag eventuellt skulle kunna möta har gått över. Och skulle jag, mot alla odds, ändå stöta på det så vet jag att jag är snygg. Och otroligt charmig. Och snäll. Glad. Duktig. Bra. Rolig. Lättsam. Trevlig. Snygg igen. Jag är alltså dubbelsnygg. Sjukt bra i sängen. Har bra musiksmak. Snygga kläder. Dyra skor. Ett coolt liv. Snälla föräldrar. Bra kompisar. Bäst betyg. Snygga bröst. Visdom i överflöd. Och jag är bra på pyssel.
Såatte.. Bring it on, Sundsvall.



Jag är också, enligt ett internettest:
 En idealistisk tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till mina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojal. Flexibel och avslappnad så länge jag inte upplever att någon av mina grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvad skribent. Kvicktänkt, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Jamen alltså.. ja?
The biggest, the best. Better than the rest.
Better. Than. The. Rest.

Har jag övertygat mig själv nu? SVARA MIG!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits