70

Hej världen. Eller?! ELLER?!

Vetni, ska ni alla sura idag så tänker jag också göra det. OCH HÖR SEN!

Jag var vid mycket gott mod, ska ni veta. Och det trots att jag missade 10-10-10 10:10 igår.
Det är ett once in a lifetime-klockslag när man får önska ihjäl sig. Och jag behöver mina önskningar!
Jag vaknade själv (TIDIGT!). Gick en lång promenad med Figlia. Åt en ordentlig och god frukost (spillde förvisso ut 1 liten boostdryck på mattan, men det gjorde ingenting, EFTERSOM JAG VAR GLAD) och läste tills jag började jobba.
Jag tänkte Måndag! Ny vecka! Ist för måndag.. ny vecka..
DET ÄR INTE VARJE MÅNDAG JAG ORKAR TÄNKA SÅ!?

Sedan dess har alla surat. Så nu är jag också sur.
Bara så ni vet. Ni förtjänar inte mitt happyface.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits