Nov. 7, 2010

Vaknade väldigt tidigt och kände något nytt. Oväntat.

Jag trodde det skulle vara. I flera bemärkelser.
Men det känns bara som .. mitt. Jag. Bra.

Jag vill göra saker, planera och tänka om och vara allt jag kan min alldeles egna, som jag blivit trots allt och tack vare. Jag vill äta en god frukost,  klä mig varmt om fötterna och gå till min vän på berget. Sen vill jag sätta mig på en buss eller ett flyg och åka till alla mina andra människor som jag älskar och som älskar mig.
Eller så vill jag sitta hemma och pyssla med saker jag tycker om
, utan att vänta på något särskilt. Jag vill saker. Och det känns helt okej att vakna, klä på sig och inte veta vad jag ska göra.

Det känns ungefär som.. att titta på havet.

..your girl is lovely, Hubble.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits