bananer bananer

Tänkte skriva något om makt men skriver istället att jag sett alla best picture nominees för academy awards sen typ..  -70. Förutom Pulp Fiction. Den har jag aldrig sett.

Jag tror inte lika mycket på den här onsdagen som jag trott på måndagen och tisdagen.
Känner att allt fint som inträffade igår bara ger onsdagen prestationsångest.
Känner att jag borde vara i Umeå eller Luleå.
Känner att jag har både oskrivna mejl, oringda telefonsamtal och oskickade sms som skaver i mig.
Känner att jag måste prata med någon om min plan, men inte vem som helst........... Hemligt va?
Känner att kvällens telefonsamtal borde tas med ett glas vin, eftersom vi inte tagit ett glas vin med varandra sedan Adam var länsman.
Jag ska genast framföra förslaget. Gud vad jag är bra!

Nu ska jag plugga franska och biologi. Bra onsdag!
Tjingtjong!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits