Tyra fick kontrak tack vare sitt pass!


 

 


1. Inför frankrike. 23 apr 2004. Tog mig in i land efter land, trots allt. Därefter tog sig min lillasyster in på klubb efter klubb..

2. Mönstring. april 2006. (märk väl, fick leva med detta genom hela värnplikten..)

3. Woopsiedaysy! En dag innan inryck fick jag körkortet,
10 kg och 10 år på köpet.
Men jag var stark som en oxe! Jag hoppas ni ser mordet i blicken, där bakom allt det där helylliga..
Om jag någonsin blir en löpsedel tror jag de kommer använda sig av detta foto. Var så säkra. Eventuellt mönstringsbilden. Beror på brott jag begått.

varför antar jag att jag kommer begå ett löpsedelsbrott? Är det för att jag ska?
(man ska inte skämta om sånt här på internet, men det är svårt att låta bli.)

4. Aug -08. Flyttade till sthlm
och började läsa på universitet. Näsan i vädret.
Pheta axlar dock! Kan bära många ok på dem.



5. BA-BA-BA-BAAM! En månad sedan.
Trots min något cRaZy frisyr är jag sjukt nöjd.
Om jag sitter bredvid någon VD för någon modellagentur under nyårsveckan och de börjar slita i mig kan jag lugnt tacka nej, för jag vet att de vill ha mig.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits