Tack braa!

Nu blir jag skraj, människor.

Eller nä. Eller jo. Först blev jag smickrad, men nu blir jag lite skraj. Av olika anledningar:

1. Jag vill ge igen men vet inte vem jag ska ge igen på.
2. Om det är en och samma människa är Du lite sykisk. Sykiskt snäll och vet precis vad jag vill ha, men ändå sykisk.
3. ..jag kommer inte på en tredje anledning.

Min mobil sa nyss att jag har ett fjärde paket att hämta ut med saker som jag inte beställt till mig själv.
Denna gång från cdon.com.
Tidigare har jag fått två paket från adlibris och ett från tjallamalla.

Jag hade ju beställt nya böcker själv och kom inte riktigt ihåg hur många och vilka, så när jag fick ett till trodde jag det var en eftersändning på något jag inte fått.
Men det var det inte. Det var helt andra böcker. Och sen kom mer böcker. Sen kom ett coolt smycke. Och nu något från cdon.

wtf?!
Tack som fan, men skärpning och ge er tillkänna.




...................................................Jag HOPPAS att det är black ops. *eXcItEd*

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits