sykiskt

Torsdagen den 18 november kommer gå till historien som den kväll då alla hörde av sig. Det är fint. Det är fint att vara wanted.
Pratade nyss med min gode lille vän Bult'n. Han ska till Uppsala och ligga. Det är bra. Han behöver ligga.
Jag har liggat med honom. Hahaha. Vi gick i nian och skämtade hela dagarna. Sa rambomotherfuckerblood och peaceknucklade varandra. Det var sykiskt!
Sykiskt dåligt. Sykiskt kul. Sykiskt sykiskt. Det är en historia jag berättar cencurerat på vissa fester. Så sykisk.

Vi har inte träffats på jättelänge och befinner oss alltid på olika orter.
Det är storsämst för han är en av de roligaste människorna i mitt liv.
Vi lovade varandra att göra något sykiskt i helgen så vi kan prata om det på söndag.
Jag tror jag ska sno en anekdot från en annan helg som var an appropriate amount of time ago.

hahahahha. Fan. Det är så sjukt. sykiskt sjukt.
Jag åkte till min lovvah i lovvahville för en helg of lovv. Vi tycker inte om varandra så mycket annat än kroppsligt. Det är bra. En av mina bästa relationer.
Nåväl.
När jag väl var framme drack vi vin och catchade upp. Sen drack vi lite whiskey.
Sen vaknade jag ensam och naken i en kokong av lakan och täcke nästa morgon.

Hahaha. Hahahahhaahhaha. JAG VAR SÅ SVETTIG!?

Bredvid mig låg min mobil, min snusdosa och ett halvdrucket glas vin stod på nattduksbordet.
Korvade ut min arm och ringde en vän jag vart i samspråk med innan resan.
Kraxade fram 'jag ligger naken i en kokong och min lovvah går inte att finna. Jag tror han lämnat platsen.'

Min vän skrattade en halvtimme. Jag skrattade så mycket jag orkade. Insåg att jag fortfarande var full.
En minnesbild flashade förbi: min lovva som naken stormade ut ur rummet.
Avslutade samtalet med min vän, skrev ett sms till min lovvah och somnade om. Vaknade kl 1600, sykiskt bakfull med ett sms där följande gick att läsa:
'Jo, vi hade lite sex och så, men sen vart du lite sur..'

Hahahahahahahhahaha. Ringde upp min vän som skrattade redan innan hon svarade. Hon DOG när jag läste upp smset för henne.

Min lovvah skulle komma hem kl. 20 från en affärsresa
och jag bestämde mig för att jag skulle stanna.
Jag var ju där för att ligga och jag det man inte minns har ju aldrig hänt.

Han dök upp. Påtagligt oglad över att hitta mig i soffan.
Han frågade om jag minns något alls från gårdagskvällen.
'Nej. Inte ett dugg.'
'Du var ju inte ens full?'
'Jo. Sist jag var så berusad var jag 14 och trodde en tidning var en räv.'
'Det märktes inte'
'Bo i mitt huvud så märker du.'
'Vet du vad du gjorde?'
'Nej, jag vill nog inte veta.'
'Mitt i AKTEN blev du skitsur över att jag tagit hit mina kompisar.'
'Var det andra männisior här?!'
'.............NEJ.'
'...hehe. Ops!'

Hahahahahah. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAHAHAH! HAAAAAAAAAAAAAhahahahahhahHAHAHaaaaaaaAAAAAAAHAHAHHAHAHhAhAHHA!!!!!!!!
JAG ÄR SYKISK!!!!!!!!!???????????

Stannade en natt till och alla var glada,
tillfredsställda och på bra humör när jag åkte därifrån.
Hoppas jag aldrig behöver toppa det, sykiskt-wise.
I helgen vill jag bara uppleva lagom med sykiskt.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits