Skägg och läppstift.

Haha!

Nu har jag skrivit det här inlägget tre gånger. Publicerat och raderat.
Av just ingen anledning alls.



Änmen jag behandlat alla tre gånger är:
- Bra måndag
- Känslan av att äga hela världen
- 2.FBS fest som jag ska försöka administrera ihop.

..Jag tror att anledningen till att jag fortsätter radera detta inlägg är att jag verkligen inte kan komma på ett bra namn för festen.

?!

amenläggaaav. Det kommer bli awelisome. 
Oavsett namnet. (vad är det för löjlig liten anledning? Vad vill jag mig själv?)
Oavsett om många kommer banga i sista stund, i vanlig ordning.
Oavsett om.. allt.
Oavsett allt kommer det bli awesome.

FÖR ATT mina pojkar är bäst. Oavsett. Inse.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits