maria special

mänsklighetens fett osköna sida gör sig än en hång påminddock samtidigt som den fett sköna.
Människor är bäst på att vara allt och i mitt tillstånd är det myvket förvirrande.

Imorgon vill jag hem. Jag hatar att vara här. Jag hatar varenda slang, varenda ljud varenda lukt och varenda smak.  Jag önskar att jag var sugen på en pizzza men jag kan verkligen inte.
Önskar mig en bild på en pizza jag kan slicka lite på.

haha. hahaaha. på tal om pizza alltså: Salle ringde runt och spred falska rykten om mitt nummer, så ett 10tal personer har istället ringt bamsegrillen och frågat efter mig. Jag hoppas jag får en rätt uppkallad efter mig. Kanske en dubbel
grillad med mos. Och mimosasallad. elller nåt,

Det stns inte, men folk snarkar som om det inte finns någon fler natt att snarka loss uti.
PRROVOCERRANDEE

hejdo

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits