kvitter

Gårdagen, alltså.
Jag vill liksom inte berätta om det, annat än att jag gillar min nya klänning och hijab.
..Och att jag skulle misslyckas fatalt som muslimsk fru, även om de inte tror det.
..Och att arabiska inte är så svårt. Jag tror jag ska satsa på att lära mig det ordentligt. Det är ju trots allt ett språk som är lite vanligare än svenska.
..Och att det var episkt.
..och att jak er pip-pip-fåkel-mat.

När jag vaknade imorse så mådde jag illa.
Det var allt jag kände. Dels beroende på magsåret, dels beroende på all jävla mat.
Vet ni vad jag inte kände, för första gången på säkert ..tre år? utan att ha insett att jag kände det tidigare?
Något helt annat. Som det var skönt att vakna upp utan.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits