JÄVLAR!

jävlar vad bra det är!

Vi har haft dextermaraton nu.
Jag som liksom bara ville warm up to it och se ett eller två avsnitt.
Var helt omöjligt?!

Nu måste jag vänta en vecka på nästa avsnitt. Jag. JAG måste vänta.
jag bryr mig inte om att mitt sällskap måste vänta. För allt handlar om mig.

Hade jag väntat till åtminstone jul hade jag ju fått se allt på en gång.
Nu måste jag vänta. Förbannat.

Tror jag ska se om en annan säsong
bara för att få känna att något är färdigt.
Eller plöja mig igenom fucking Seindfeld som jag helt plötsligt äger alla säsonger av. (det var inte vad som väntade från cdon. Det får jag inte veta förrän på onsdag nästa vecka.)
Något måste jag se från början till slut.

Jag MÅSTE får veta något; hur det börjar och hur det slutar. Allt annat i livet är så himmulens oklart. Till och med livet. Allra helst livet.

Just ja! Jag ska trendblogga lite också:


Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – I min handväska
Dag 04 – Min tro
Dag 05 - Mitt bästa skämt
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Ett ögonblick
Dag 08 – Mina föräldrar
Dag 09 – Mina syskon
Dag 10 – Det här upprör mig


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits