jag gjordere!

Jag klippte av mig håret!!!
på två sidor av huvudet. Det är ganska tofsigt. Som i fantareklamen.

Nu ser jag ut som 2004........................................... Ett bra år, Då.


Försökte ta lite bilder, men på varenda bild gjorde jag en *tItTaR bOrT*
Såhär:



2004 + skolkatalogen 2002 = år 4006. Jag är sjukt före min tid.

Vill ni ha en söt bild också?



Det är jag på bilden. På bilden på bilden också. Sjukt gulligt.

Vill ni ha en bild på något jag hittade i duschen också?



Hahahahahaahaha!!!!! VAD ÄR VAD?! Bokstavligt talat (bokstavligen? Ordagrant? Jag menar literally. Engelska är ett mycket bättre språk) alltså.
Vad är vad och vad är lår? Och om det är mitt ben, varför är då armen en kilometer bort?
*fReAk oF nAtUrE*
Nej. Jag är ett monster. Ett little Lady Gaga-monster.


Jag har jättemycket att göra imorgon. Jag har druckit 4 koppar kaffe idag.
Kommer sitta och fjanta mig med min webcam i flera timmar.
herrah!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits