feldosering

Vad fan är det jag inte gjort?!
Det är något som inte är färdigt och jag HATAR det.
Den jävla känslan av att veta men ändå inte.

Och den här helgen, som enligt allt, kommer bli hur jävla bra som helst, börjar bli liiiite, lite förstörd av mitt liiite, lite dåliga humör.


Jag har ringt alla människor.
Jag har packat alla väskor.
Jag har gjort mig själv färdig från topp till tå.
Jag har planerat resa och umgänge, och det med reservation för alternativa planer.
Jag har laddat kameran.
Jag har sytt kläderna.

Vad är det jag inte gjort? Eller sagt? Eller hört?! Eller sett?!
VAAAAAAAAAAAAAAAAD?! VAAAAaaaAAAAaaaAEEed?!


Eller är det något jag gjort fel? Eller har jag gjort något.. upp och ner? Fram och bak?
^ÄÅOÖLIG:AEf8oöyipqhetå0g9p8/5&(/)?=)PIOUYR&¤I/"UKYWDGHK

Grejen med helgen är att jag itne bryr mig. Egentligen.
För vad jag än gör, säger eller hur jag ser ut kommer det bli kul och bra och kejserligt.


MEN JAG BRYR MIG?!?! DET ÄR NÅGOT SOM INTE STÄMMER?!

Kommentarer:
Postat av: pubes

sv: haha, yes you are! old & gray!



jag lovar att det har nått med mig att göra som du glömt! thats fo sho!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits