tänd ett ljus och låt det brinna

Vaknade av mig själv 0702. Termometern visade -14.Täckbyxan och snön knarrade och prasslade ganska mysigt tillsammans när jag och Figlia gick på långpromenad nere vid järnvägen.
Om vi var riktigt, riktigt tysta kunde man höra julsånger långt borta.

DET ÄR VINTER!
Jag älskar det.

Hade världens roligaste dröm inatt: Jag och Hästen var hos mormor och morfar för att närvara på en hemlig middag i en källare. Andra bjudna var Monica och Rachel från Vänner, Creed från The Office, Jane från ANTM och Johanna Arvidson.
Alla hade med sig en dejt som var en dubbelgångeare av någon annan vid bordet och det var jättekonstig stämning.

För att lätta upp stämningen kom jag med den bruljanta idén att vi allesammans skulle åka till Vilhelmina och stöpa ljus.
Alla var på. Såklart. Det var ju en toppenidé!?

Vi gick till butiken och satt oss i fikarummet. Jag gick och hämtade två stora kar med smält stearin, men istället för vek-snören(?) så hade jag hahahahha
hahahhahahahhaha HAHAHAHHAHAHh
SÅ HADE JAG KRYMPT SKÅDESPELARNA I SEINFELD!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHHAHAHAHHA
Så vi knöt fast dem i snören och doppade dem i  stearinet tills de blev blockljus.
hahahahahhahahaahhaha

Jag kan inte sluta skratta!! Hahahhahahaha.
Åå lillhjärnan min..


Nåväl. Asma är tillbaka idag. Det ska bli mycket trevligt att jobba med henne.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits