Det saknas folk.



1. Nej. ..tror jag. 2. Nej. 3. JA! 4. Njae. 5. Mja mjo mjö. 6. NEJ. 7. JAAAAAA!! Snälla snälla nsällaälsnäalnsanl ja!

1. JAPP! 2. Nej. 3. Ptjaa.. 4. Nej. 5. Nej. 6. Nepp. 7. hihi ja han e så söt <3 Dessutom ser han ut som en kille jag var jättekär i när jag var bebi 8. .......................................................Hamrén? The coach? Japp!

1. NEJ! 2. JA!!! 3. NEJ! 4. JAAAA!!!! 5. JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! fuckshitjesus JA! 6. Haha ja! 7. Nej tack.

Herrlandslaget i fotboll: 11/22


1. Ja 2. Nej 3, Nej 4, Ja. 5. Nej 6. .nej 7. ja
1.Ja 2. nej 3. ja 4. nej 5. ja 6.nej 7. nej 8. ja
1.NEJ 2. JAAAAAAAAAAAAAaAAAAAAA 3. nej 4. JA 5. NEJ 6. nej 7. NEJ

9/22

Man borde rekrytera på looks only.
Det ska jag göra när jag blir landslagstränare. Kult va?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits