dag 03: I min handväska

Ja jävlar hörni. Det här blir en jättejättejättejättejättejättejätte lång lista.

Men jag måste:

En sjukt stor plånbok
två pass
14 trisslotter utan vinst
makeupväska
3 halsband
4 udda örhängen
ett armband
hårspray
ett skärp
4 powerbars
2 naturdiet shake (choklad. alla andra smakar orvar)
3 rakhyvlar. en rosa, en grön och en lila.
1 intim shaving gel
1 intimtvål
1 vitaminwater oreange
2 böcker av erlend loe
Massa lösa tuggummin
kooperation utan gränsers bok Vägvisaren
-"- HIV and AIDS
garantisedel för en ericsonladdare
Djurens Rätt-häfte
några olika CVn
tusentals postit's och 4 gelpennor
ett paket kondomer
tamponger som heter LINGONVECKAN.  Jag gillare. Ekologiska också.
3 par hörlurar
en sån vinkork man kan använda på alla vinflaskor
kamera
kortläsare
4 vykort jag tänkte skicka för två år sedan
5 nagellack
3 nagelfilar
ett par trosor
en liten handväska
snus


haha. Hahaha. En skulle kunna missta mig för en brud.
Annat säger min look för kvällen. Väldigt.. butch.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits