Dag 01: Presentation av mig själv

Jahapp. hej hej.

Jag är inte alls särskilt sugen på att presentera mig själv.
wlehwlehnwlehra wlejh wläjw.

Jag är 23, vilket jag tycker är en riktigt bra ålder. Kan tänka mig att fylla 24 men sen vill jag inte bli äldre. Jag skulle helst vilja vara 24 i 76 år och sedan poff! fira min hundraårsdag. Jag älskar att fira! Jag firar nästan allt och är bäst på't. Visste ni tillexempel att man fyller år i en månad? En vecka innan och tre veckor efter sin födelsedag. Jag är väldigt förtjust i ballonger med lättsamma färger.

Jag ogillar ordning och reda och att planera och vill gärna bestämma allt, men utan att vara ansvarig.
Om det nu inte skulle gå bra, vill säga. Då vill jag ha all ära.
Oftast döljer jag det rätt bra. Det är lätt att låtsas vara ordningsam och .. så. Det är lätt att låtsas. Vilket jag också är bra på. Lever efter devisen fake it till you make it, vilken är applicerbar på det mesta.

Jag är en väldigt kärleksfull människa och har svårt för att bli arg. Jag tycker om att visa dem jag älskar att jag älskar dem. Och jag älskar så många som möjligt så ofta jag kan.
Själv tycker jag inte att jag är särskilt social, men jag är särskilt social.
Jag är en fest.

Jag har gjort lumpen och gått omkring och läst på båd universitet och högskola. Dessvärre har de alla spännande äventyren drabbats av mitt inandöme som sällan vill mig väl.
Someting odiagnostiserat goin' on. Försöker låta bli att låta det bekomma mig.
Krigade ganska hårt i Luleå som gruppchef på flygbassäkerhetspluton 2 och samlade på mig en hel hög fantastiska människor jag härmmed vill bjuda in till mitt hundraårskalas den 21 mars 2087.
Läste Global utveckling A och B på södertörn och freds- och konflikthantering i umeå. Det var awesome. Jag älskar världen och vill att den ska må bra. Har ett särskilt intresse för Afrika och ekonomiska utvecklingsteorier.
Tog således en paus för att åka ut i världen, närmare bestämt södra afrika, men saker och ting kom emellan och världen får lov att hålla sig hel ett tag till så jag hinner se den.
Om världen vägrar mig eller jag vägrar världen skulle jag kunna tänka mig att förlösa ungar. Det känns som ett glädjens jobb, vilket jag gillar. Glädje alltså. Inte jobb.

För att barn ska bli till måste man ha sex. Jag tycker om att ha sex med både pojkar och flickor och har det gärna så ofta som möjligt. Att spela i båda lagen gör det mycket enklare.
Så är jag snygg också.
Tenderar dock att ibland vara riktigt ful, men det gör inget. Jag är nöjd.

Viktigast av allt är att vara snäll. Att få människor och djur att må bra. Och att ha roligt.
Man kan dö om en vecka, nämligen.

Jag äter inte kött och jag röstar på vänsterpartiet. Eller miljöpartiet. Eller Fi.
Beror på dag.

Det är jag.










Nej. Verkligen inte. Ett dåligt koncentrat av mig. jag har missat ganska mycka viktigt.
Men jag tycker det är så tråkigt att skkriva en presentation så jag tänkte mig en skvätt av något som r sjukt mycket roligare. Mjau.
HeRRAH!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits