Det kliar i mig

Carl Bildt var bra. Det var bra att vara med den andra sidan. M. Lindbäck med följe är en bra sida.
Mycket finstrukna skjortor och bakåtslickat hår. Fabulous.
Det var inte så bra att gå till strömpilen i heels, men det var bra att träffa Sellman och få en kärlekskram. Sen var det bra att vara på fest med människor.
Det var också bra att mamma var min assistent och ringde till mina kompisar för att låta dem veta att jag var påväg.
Det var väldigt bra att sova och inte fullt lika bra att vakna. Det är bra att äta pizza och att det är fotbollskväll med grabbarna. Max är bra på att installera xp på min dator. Det är bra att det är söndag imorgon och att hästen kommer hem. Det är inte bra att jag måste städa. Det är bra att jag ska göra en PPpresentation om hönor och ägg.
Livet är bra.
Coca cola är bäst.
Hejdå dagboken

Kommentarer:
Postat av: pubes

hönor och ägg? really?

Postat av: pubes

nej jag har faktiskt ingen aning om jag ska vara helt ärlig.. men.. VARFÖR gör du det?

2010-05-23 @ 01:37:42
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: haha men det är du iaf, med eller utan en pp om hönor ;)

2010-05-23 @ 12:25:02
URL: http://pubes.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits