L'Hymne À l'Amour

Rosé och choklad med tant Mamma, tant Monali. Ludde, Diksor, Figlia och hela den kungliga familjen.

Det är outrageous att jag missar hela dagen imorgon. Igen:. O-ut-ra-geo-us-itycity.
Jag är faktiskt schukt ledsen över att jag missar det. Jag vill sitta hos mormor hela dagen och fika kungligt fika och dricka ur finporslin och ha långklänning och titta på prinsar och prinsessor och fälla en tår och bita i ett lår och äta mitt hår och stycka ett får och gå med i en kår.

Fan.

Istället ska jag grisa på Bosses Gardenshop
för att senare sätta mig i en bil och köra 24 mil mot kusten för att flytta ut ur en lägenhet jag inte vill flytta från. Fattar ni att förstesergeant Glas har första parkett till kortegen? Så. Jävla. Schukt.
Nej, morgondagen blir en sorgens dag för min del.
Fint, tur och bra är det väl iallafall att två prinsar möter upp mig där i Umeyo *bLiNk*



Jag och Ludde tItTaR bOrT. Sjukt bra frisyr. Sjukt bra rädsla i blicken.


Jo! Köpte mig två klänningar, en kavaj, en kjol, ett par shorts och en tröja. (Tack Emma!)
Wawawiwa! Så mycket har jag inte shoppat påe... 2 år? 3 år?

Nåväl, nu börjar festföreställningen.
Ers majestäter: Skål.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits