Uppdrag granskning

Hej loverz.

Stormen har bedarrat. Åtminstone utomhus.
I lägenheten är det destovärre. Det blev någon slags urblåsning igår och nu är det jävligt dålig stämning.
Så går det väl då pojkar mensar, i guess.. Måste hur som helst hitta en ny lägenhet. Någon som har några tips på lägenheter i Umeå? Företrädesvis nära universitetet?


NOT!!!!!!!!!!!!!11ett

Nu ljög jag nå råjävulskt. Jag ljög så solen slocknade, fåglarna dog och tiden stannade. Jag ljög så svetten rann, näsan växte och blommorna vissnade. Jag ljög, ja jag ljög. Jag ljög och ljög och ljög så jag förlorade mig själv och trodde på't. Då kom tårarna.. Jag kände mig ensam. Förtvivlad och rädd.
.............
Jag ljög. Förlåt.
Vi är jättebra kompizar! Jag har bara inget annat skojsigt att skriva om.

Ska försöka drista mig till att författa en presentation om Aung San Suu Kyi och därefter packa en liten väska.
En annan åker ju söderut över helgen.

Och vi avslutar med något klokt, skrivet av ovan nämnda nobelpristagare:
"The concept of perfection, the urge to achieve it, the intelligence to find a path towards it, and the will to follow that path if not to the end, at least the distance needed to rise above individual limitation. To live the full life, one must have the courage to bear the responsibility of the needs of others. One must want to bear this responsibility."

Ajökebajö

Kommentarer:
Postat av: Linnea

Jag lägger snart ner din blogg för jag fattar inte hälften av det du skriver.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits