Temaveckorna är tillbaka!

Lilla familjen har äntligen förstått meningen med kollektivboende. Det är inte att storhandla eller storstäda eller stordiska eller storfesta eller storLANa eller något annat stort.
Det är temaveckor som är det enda man ska ägna sig åt.

Vi minns väl alla temaveckorna från The Mansion med Fruarna?

Salsaveckan är en klassiker jag hoppas får se även i The Penthouse med Lilla Familjen. Cirkusveckan likaså. Eller veckan då vi knullade allt och allt knullade oss.. Det var inte kul. Men.. ja.

Nåväl. Första temaveckan blir
BIGGEST LOOSER.

Haha! HahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaahahaHAHAHAHAH!

Ett lag om fyra gick ned 52 lb tillsammans i aftonens program. 5,56 % av sin gemensamma vikt.
Vi vill inte vara sämre!

Jag vill inte gå in på detaljer då jag helst vill undvika att ni ringer socialen för att jag plågar mina bäbisar. Men kilon måste bort.. En hel del.. Det är tur att vi bor nära NUS.
Det är förresten inte ens jag som basar. Vi är alla med på beslutet. Alla utom tre. Vi är alltså två.. men alla måste.. SKYLL HUR SOM HELST INTE PÅ MIG!


Invägning tisdag nästa vecka.
Jag kommer förmodligen vara jävligt grinig fram till dess.
Au revoir

Kommentarer:
Postat av: pubes

hahaha

Postat av: Sara

SAKNAR REJ MEEE!!!



Kollar här i min kalender när jag har en lucka för att besöka dig. Är du ledig här mitt i veckan? För nu är jag ledig ons-lör, men lör fyller André år, så jag bör nog vara hemma då.. Eller vad tror du? ;) Vad tror du om en blixtvisit imorgon eller torsdag?



Kramis

2010-01-20 @ 00:56:19
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits