Lang lang lugn

Det här med att stiga upp tidigt utan anledning börjar smaka gott in my face.

Vad är du sugen på just nu? Men du-hu-huuee.. Nähäru! Alltså nä.. Du vet ju!? Eller huuur?!
Bäst i dag? Hästen väckte mig med ett storskratt från roten av allt som är honom och sa 'Han kissade på halsduken!'.. somnade sedan om. Vad säger man?
Vad ska du göra imorgon? Busa, läsa, fisa, ringa Isa, se om det finns något jag kan leasa, kanske en organnisation risa, vara äcklig och grisa. Nivet.
På vilket ställe betalade du senast inträde? Corona? Scharre? Lägenheten?
Vilken bok läser du just nu? Svante Karlsson -  Freds- och konfliktkunskap
Ditt senaste förhållande? Mitt förhållande till mat är värt att nämna. Särskilt den gågna veckan.
Vad tänder du på? Mjölktänder
Vad ska man göra för att du ska bli intresserad? Prata med monoton stämma om olika sorters bär
När bör man läggas in på mentalsjukhus? September
Vad tycker du om? Fötter. Oproprtionerligt stora, kvinnliga sådana. Med hår på tårna.
Vad använder du för uttryck? jagtogen...utanattfrågaförlåt.
vad ser du fram emot? Jag vet inte? Eventuellt fredag. Annars nästa torsdag eller fredag.
säger du kåt eller upphetsad? Jag säger inte. Jag är.
Vilka ställen besökte du? Ett ställe där solen inte skiner.. kladdigt.
Vad var din största framgång idag? Frukosten. Hästens man. Vissa geneomförsa studier av Burma.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Jamen.. OM!?
Gjorde någonting dig riktigt glad idag? Inentin
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om idag? Magic fields - allt
Vad önskar du att du gjort mer? Inte ett jäkla dugg faktiskt. Sjukt nöjd.
Vad önskar du att du gjort mindre? Inte ett jäkla dugg faktiskt. Sjukt nöjd.
Blev du kär idag? En skvätt. Världen är bra idag.
Hur många one night stands? en, två, tre  [...] 56, 57, 58 [...] 134, 135, 136 [...] 589, 590, 591 [...] 1445, 1446, 1447 och så han räknas väl också så 1448 stycken. I år.
Något du önskade dig och fick? Men nej.
Något du önskade dig men inte fick? Men ja. Nå råjävulskt.
Finns det någonting som skulle gjort din dag ännu bättre? Jotack!
Hur skulle du beskriva din stil idag? heroine. Tänkte vara snygg och låna en trja av Hästen men jag glömde fråga. Kanske tar jag den ändå.



Kommentarer:
Postat av: mari

jag lolade mig genom inlägget. dom som är dig nära varje dag borde sk(r)atta sig lyckliga.



gud, en ordvits. är jag från göteborg eller?


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits