Pimma mej!

Jag vet inte vad jag vill. Jag vet vad jag inte vill däremot.
Vill jag sova? Vill jag vara vaken och äta ännu mer glass? Jag har en burk till..
Jag vet vad jag vill. Ringa. Ringa runt. Tomprata. Men min fakking mobil är ju fakking ur funktion.
Börjar inte förrän 1500 imorgon. Det är ju förövrigt en fakking dålig tid att börja något.
Jävla tid..

Muttra! Det är grejer! Jag ska nog muttra ett tag. Muttra på måfå.

Jag sitter och våndas över buset
jag i fredags var så råjävulskt peppad på.
Det ställdes in och Maja kan inte hjälpa mig förrän tisdag nästnäta vecka.
IT'S TOO LATE! ...hehe. Keanu Reeves. Hehehehe.
Fast så säger han ju inte? WE WENT TO FAR!.. så säger han. Så det där var ju bara pinsamt.

Buset. Buselibuset. Det blev inte av. Nu måste jag genomföra det själv och det är inte vra.
Men det måste bli bra. Vra.

Men vafan!? hahahaha. Vem är jag.
Bra med tomprat.
Herrah.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits