BL Dag tre eller nåt

Sara och Zlatan har lämnat oss i sorg och saknad, men drömmen om en hund lever nu i flera familjemedlemmar.
We love.

Jag har då rakt inte gått ner i vikt, det kan ni skriva opp.
Under dygnet med Sara konsumerades sjuka mängder kalorier, då främst grädde, smör och glass.
Episkt misslyckande.
Dock sov jag dryga 16 timmar igår och åt inte mer än en deciliter pollentagröt.

Har schukt mycket tid till övers idag. Vet inte alls vad jag ska göra.
Ligger ett seminarie i förväg och rummet är städat. Borde kanske löpträna, men vem fan orkar det?
Ska göra ett av de bästa busen i världshistorien med Maja senare. Haha! Åh.
Måste leta rätt på en slips.
Jag avslöjar buset i slutet på februari, eventuellt början på mars.

Fredagkväll sedan.
Korvfest eller klassfest, det är frågan.

NU BLIR DET NYA GREY'S! (*kNaPe iN mY hEaRt*)
XoXo

Kommentarer:
Postat av: Linnea

Åh, jag vill också busa. Busa med mig, usch det där lät illa.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits