gotta love it

Aaav med håret! Tjaa la la la laa!
Aaav med hååret! Tjaaa la la la la laaa!


Gårdagen utvecklades till det sämre. Och nu tänker jag berätta en grej.
Något jag normalt sett aldrig jävlarimig någonsin skulle berättat om det inte vore för denna guds nådiga torsdag.
Det är nämligen så..

atte..

...jag pruttade så jag blev anfådd.

!?
hahahaha! HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA! haaaaaaaaaahahahahahahahhahaHAHHAHAHAAAAAAA!!!
Sen började jag skratta och fick nästan ingen luft.

Hahahah!

...

HAhaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tänk påre..

hahah!

HÄJ

Kommentarer:
Postat av: linnea

Yes, underbart, det kommer blir snygve, men ta inte Rhianna, satsa med på Salander och Robyn. Rhianna ger mig utslag och jag vill ju kunna träffa dig.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits