Get in to the swing


Här sitter jag på skolan och ser peppad ut.
Inte bara glömde jag min pärm med alla viktiga papper, utan också laddaren till datorn.
Använder således de sista minuterna på batteriet på effektivaste tänkbara sätt: blogg och facebook.

Dagen har alla förutsättningar för att bli riktigt, riktigt kass. I täten av de förutsättningarna står min attityd och skanderar om än det ena, än det andra.
Det är bra jävla synd att man, innan man en ens vaknat till, lyckas förstöra något så orört och obestämbart som en helt ny dag. Eller så var de de här dagarna som definierar de motsatta?
Fuck. Shit. Jesus.

Ska göra mitt bästa för att överleva till åtminstone 12.00. Därefter lägger jag ned veckans studieverksamhet.
Var så säkra.

VET NI VAD SOM NYSS HÄNDE?!
Lilla Hästens välkammade lärare gick precis förbi och frågade ut en tjej på middag!? Och det såg ut som något våldtagit honom i pruppen!?

!?!?
Mitt huvud exploderar. Det känns bra.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits