Full of facts and figures

Hej losers!
Nu er jag hema ijen.

Jag har vart i Sönnis/timmis/fagga och busat på 50-årskalas förstår ni. Drack whiskey och hade långklänning.
Fint, kul och bra. Gillar den där familjen, förstår ni ♥

Det strulade litet hälsowise och jag vet inte riktigt vad jag nu ska ta mig till. Jag tror på fullaste allvar att nacken långsamt går av. Andra halskotan glider steadfast åt helvete. Ont göre. Och gammagen sen då. Ni vet ju..

Tror bestämt jag tar ut en sjukdag idag och struntar i det dåliga samvetet. Tänker mig istället att om man är bäst får man vara sjuk. Jag låter helt enkelt bli att överhuvudtaget tänka på krig och konflikter.

Ska istället limma ihop mitt lilla bus till perfektion.
Snart, mycket snart är det releasefest. Så mycket kan jag avslöja. Så mycket måste jag avslöja. Snart blir jag sjuk av alla hemligheter jag inte kan dela med er.
(Kristina Lugn - Ganska nära himmlen 1983. Fin, fin, fin dikt med mitt favoritpassage som lyder
Jag väntar i mörkren, jag väntar
i mörkren långt bort ifrån dej
och snart blir jag sjuk av all kärlek
som du inte vill ha utav mig.)

Men ja. Releasefest på ännu hemligt datum. Hemligheter avtäcks.
Tusen fix kvar. Där finner ni mig; drunknad i bus. Indränkt i kärleksförklaringar.
Allt kommer blomma.

Förstår ni? Annars kan ni ringa mig.
XoXo

Kommentarer:
Postat av: linnea

Nepp, det går inte att ringa dig, har redan försökt.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits