små parenteser i början av en dag

Alltså hörrni, vetni, alltså.. Jag får lite panik av talfels-R. Inte irritationspanik, snarare äckelpanik.
Konstigt va?

Förbud borde införas på att ge bort juliga julklappar, såsom jultomtar, julgardiner, julapor, juleljus, julskivor (!!!!) jesusbarn, tomteprydda ting, då särskilt porslin, då då särskilt särskilt porslin man ska HÄNGA UPP, julkul, fulöl, lövverk, kräkshärk.. FÖRBUD!

Kölden är tillbaka och jag tycker om när den tar på mig.
Något jag däremot avskyr är uttrycket 'gillar det skarpt!'. Det känns så väldigt Gina Tricot.
Spännande tisdag.
Dessutom funderar jag lite kring hur sjöfartsverket lyckas behåålla förra vintern i förskt minne medan vägverket har lyckats glömma den? Sämsthjärnor.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits