rush hour II

HOPPLA?!
Hann inte mer än att klä av mig, kliva in i maskinen, digga lite (viktigt att digga, så man ser cool ut.) och känna saker innan jag kastades in i en taxi mot Umeå.
Måste tillägga att jag misslyckades fatalt med att kanalisera någon som helst karaktär från GA. Det var mest bara ett jävla ljud. Kanske det sämsta ljudet eVeR.  Fattar ni? Ett ljud i över en timme?  ETT ljud. I ÖVER EN TIMME. Och där bakom pep Robyn om att jag måste ringa min flickvän. *wIlL dO*
Så har jag ingen flickvän ;PpPPpPPPPpPp
Nu sitter jag och åker. Med Jackie Chan. True story!
nää ja bah skämta!
Jag tänker inte tänka några tankar. Inte ni heller.
Tänk på julen och tomten och hans son Jesusbarnet.
Amen

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits