Peter Foppa Forsberg

Jag har svårt att släppa Foppa. Och jag älskar att jag kallade honom Peter Foppa Forsberg i drömmen.
Jag har youtubat honom hela morgonen. <3

Bestämde mig för att det är värt att satsa på ett liv med honom i verkligheten också.
Och som ett litet tecken från ovan så hade pappa köpt mig en risifrutti igår, som jag åt imorse.

'Det finns en risifrutti i kylen om du är hungrig. Det är Foppa på den.'
'Han heter Peter Foppa Forsberg pappa.'
True story.

Höll på att berätta för honom om drömmen, men hejdade mig själv i sista stund. Osnyggt sätt och helt fel person att TMIa.
Hursomhelst, jag åt risifruttin trots att pappa var så respektlös med hans namn. Och ingen har väl missat de helt fantastiska reklamerna med honom?
MAN KAN JU FÖRFAN VINNA EN HELDAG MED HONOM?!

Dåni. Då kommer han dumpa den där 22åriga Nicole och slå sig samman med mig istället.
Måste.. Jag måste bo i det där huset. Med Peter Foppa Forsberg.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits