new leads

Har nu vart hemma lite mer än ett dygn. Det är skönt att vila hemma (fast jag har inte mycket ro i mig inatt. Är mer rastlös än någonsin och internet är strypt. Bedrest for the win!)
Dock började jag, efter knappa 12 timmar, irritera mig på det indragna körkortet.

.....................................................................................................................................................
......................JAG VET?!
Real Life D. Shepherd sa det. I förbifarten.
Jag hörde honom knappt bortom hans smilgropar och blå ögon och vältränade underarmar och lättsamma ton och bredbenta, självsäkra sätt att sitta. Han var ljuvlig tills han gått och lät mig smälta informationen.
Jag önskade jag var hans intern at Joe's bar och inte hans patient.

Fast kanske blir jag, å andra sidan, en del av hans frieri i en hiss. Håll en tumme va?!

Jag som har funnit det vara så avslappna nde att köra bil om kvällarna. Skriksjunga till Robyn. Kanske sladda i någon kurva. Maxa värmen. Se konstiga mönster i snöflingorna innan jag kör på dem. Bah köra, utan att tänka. Åh.
Farewell, ljuva vinternätter. Farewell..

En får hitta sig annat att ägna sig åt. Gasa symaskinspedalen kanske.
Fira den där första adventen jag missade. Vänta ut tiden till nästa vecka.


Nåväl. Imorgon tar jag upp trendbloggandet igen. Har missat många dagar nu.
*sRy* :(

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits