making it

Sitter i en matsal och inteäter och intedricker med massa tanter och farbröder som säkert är polare med fader Abraham.
Det luktar varmt och gammalt. Inte så mycket mat, vilket är bra. Mat luktar sällan gott. Varmt och gammalt är inte heller att föredra. Att föredra är kallt och vitt och rent.
Träden här är inte lika vita som hemma. Termometern inte lika blå. Himlen inte lika kall.
Sådant irriterar mig. Båd jag och naturen gör sig mycket bättre i -25 än -15.
Å andra sidan är hela byggnaden vitish, kall och ren.
Så.. det är ju bra.
Snart ska jag upp till rummet och preppa sedan in till det näst coolaste rummet ett sjukhus kan ha.
Vore ju en liten lögn att säga att jag är ExCiTeD, men lyckas jag låtsas GA tillräckligt mycket kan det bli rätt häftigt.
Off I go. Rullstolsrally hela dan.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits