Lugnet in my ass


Vareviga gång jag måste bajsa på jobbet, kanske.. varannan dag? så blir jag så jävla nojig.
För det första för att jag måste bajsa överhuvudtaget. Det är raka motsatsen till sparktåg.
För det andra för att trots att toaletten ligger i källaren, som dessutom är väldigt.. källrig, så är det lyhört?!
Och för det tredje så är det nästan aldrig kunder, men varenda gång (HEDERSORD!), så lyckas det smita in en kund så fort jag smitit in på toaletten.
Så nu, idag, då det hände igen, så lovade jag mig själv att aldrig mer bajsa på toaletten på jobbet.
Jag ska bajsa i papperskorgen.

Vet ni vad? Jag älskar
Dum-Richard! Iom att han lurade på mig en försäkring (och en miljard andra saker) den där varma septemberdagen för drygt ett år sedan så kommer jag få en sprillans ny mobil.
Kö-kö-kö-köng!

Och imorgon ska vi fira första advent. Allt är så bra idag. Har inte ägnat skiten en tanke.
Inte bajset. Uppenbarligen har jag tänkt på bajs. Utan skiten, som i ..allt som är sämst.
Dock dök det upp ett besvärande mejl. Vad i helvete ska jag nu ta mig till?
Dubbel-kukiz.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits