inte dag 07: inte ett ögonblick

Jag är alldeles för trött och sentimental för att skriva om något jävla ögonblick. Tankarna gallopperar dit de inte bör och jag blir bara förbannad, eftersom det är mycket lättare än att bli annat. Allt sånt är onödigt att plocka med sig i sömnen.

Äe.. Vafan. Nu blev jag förbannad iallafall. FÖRBANNAT.
Kanske om jag listar vad som gör mig mest förbannad just nu, så slipper jag dem sedan?

-Mejl. Som måste skrivas. Där sanning måste fram.
-Sjukvården.
-Facebook.
-Assange.
-Stulna mobiltelefoner.
-Polisen.
-Jul och allt därtill.
-Tid.
-Planering.

SLUT.

Inte mer än rätt att göra en lista av motsatt natur! Positivt tänkande FTW!

-Mejl. Den sorten man tar emot. Som man inte alltid måste besvara.
-Sjuksystrar.
-Facebookchatten. Min enda livslina i en tid utan mobiltelefon.
-Jimmie Ericsson
-Nya simkort och försäkringar.
-Will & Grace
-Nyår och ett nytt decennium
-Tid.
-Spontanitet.
-Jag kanske åker till Umijo imorgon. Kanske. Bah föratt. Har två bilar. En som bruschan kör och en som Bultis kör. I Umeå finns allt som är gott.
Vore dock smartare att åka till Skellefteå och låta det vara min bas för kommande veckas Fucked Up Tour.

Men det vore kult att ha kult.. MÅSTE BESTÄMMA MIG. åh.
Jag hatar att bestmma mig.

Klockan är sjukligt mycket. Jag ska tänka på att jag har haft en mycket, mycket bra dag som avslutades trevligt med häng med dödskallegänget. Godnatt.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits