ha en och bestämma sig för två

Det är onsdag idag och det gäller att bestämma sig för om det är tordag eller fredag.


Det är bröllop idag; väldigt fredag, men så måste också viktiga beslut fattas; tordagsigt så det smäller om det.
Har svårt att skaka av mig en underlig torsdagskonversation om mitt tillstånd som ägde rum under gårdagsaftonen. Frågorna 'Hur mås det?' och 'Överlever du?' yttrades.

Kan antingen vara väldigt laddade frågor om mitt hälsotillstånd och the unmentionable.
ELLER väldigt laddade frågor om mitt känslotillstånd och the unmentionable.
Det gäller att tjejhjärnan kommer fram till något under dagen, då svaren, trots att svar redan givits, är milsvida ifrån varandra.
Resten av kroppen ska bestämma sig för om det är torsdag eller fredag.
Lycka till, hela hyddan!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits