Dag 07: ett ögonblick


Jag vägrar välja ett ögonblick fullt av sentimentalitet, djup och nostalgiskt värde. Vägrar, I say!
Mitt ögonblick är en typisk sekund i mitt typiska liv denna typiska fredag den typiska 10 december.

Jag har hittat min drömtjej.
??!?!?!!+ Jafan. Tre plus! Sexton kanske. TUSEN!

Jag låg och svall opp efter en chokladpudding, kollade nobelfesten med ena ögat och kändisbloggar med det andra. Klickade runt och hamnade långt åt helvete in i bloggdjungeln då jag plötsligt trillade in hos Henne.
Jag dog. Jag smalt. Jag kom. Jag skratttade och grät. Själen sjöng och jag var stum. Allt stannade och hjärtat rusade.

Hon har ett tantnamn och är det vackraste jag sett. Lammkött, fo' shizzle, men kära nån; vilken perfekt människa. Ååååh..
Gjorde lite snabba efterforskningar och insåg att vi har TVÅ GEMENSAMMA VÄNNER. Wahh!?
Och inte vilka två gemensamma vänner som helst, nej o nej. Två vänner som.. var väldigt överraskande.
Jag älskar facebook!
Nu har jag ett slags fittmejl jag verkligen vill skriva, till skillnad från andra.

Tack dagen för ett perfekt ögonblick;  en positiv överraskning; en medvind av något slag; ett litet vittnande om att kärleken existerar. Tack.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits