a cold play

Vaknade runt 5. Hade känslan av att något hänt. Vad vet jag inte, men något har hänt.
Nivet, när man bara slår upp ögonen (slår upp? Underligt uttryck. Imorgonbitti ska jag prova att verkligen slå upp dem. Blir säkert en dålig dag, men det vore värt det bara för att kunna säga att man verkligen slog upp ögonen. Bra idé!) och är klarvaken.
Än har ingenting visat sig vara out of the ordinary och jag har fördrivit tiden med Grey's, Private practice och The office. Tänker behålla det lugnet det gav.

Allt känns inte outhärdligt idag. Det är bra.
Jag tror jag fixar min första advent ikväll, om humöret håller i sig.

Nu vaknade pappa och tände lite ljus. Jag ska äta lite ordentligt idag.
En riktigt, riktigt god frukost.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits