..då gick han och köpte korv.

Jag lyckades ta mig ur sängen 0915 trots knappa 3 timmars sömn.
Sist jag ställde klockan och faktiskt steg upp den tiden klockan ringde, utan att snooza, var år 1934.

Viktig seger.


Har vart på safari med Figlia. Vi såg fåglar, renar, katter, hundar och låtsades att vi såg en älg och en björn. Vad är väl ett lejon på savannen då?
Är fortfarande lugn trots att datorn verkat kraschat igen och därmed raderat båd film, mejl och tidningsartiklar. Och annat.

Trots att jag är vid gott mod och ser en liten ljusning i vardagen vill jag få klaga ut det 'sista':

- Det finns ett land söder om ekvatorn som gör mig lite upprörd. Det gör mig upprörd för att inte posten fungerar; för att internet är sämst och dyrt och långsamt; för att det ligger jävligt långt borta.. med mera.
- FITTKUKDATOR!! ..men jag är lugn!
- Jag är jävligt less på att vara så sjukligt svartsjuk.
- Jag är less på att vara en tjockis utan jobb med ful frisyr.
- Det gör ont i brösten.
- Jag saknar Diksor.

SÅDÄRJA. Nu är det färdigklagat.
..höll på skriva 4ever. Ops.

NU ska jag fortsätta googla Zlatan, skriva mejl (ang. avgärandet om en livslång fröm. En fröm är exat vad det är) jag aldrig kommer våga skicka och läsa UNDPrapporter
Klart slut vargtjut

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits