gång fram

Jag tyckte det förra inlägget var sjukt kul. Ni märkte kanske det på mitt cyber-lol?

Jag sitter och är haxx0r. Igen. Formaterar datorn och byter tillbaka till vista.
Jag gillade vista. Jag gillar inte xp.
Så här har jag suttit och bootat och ändrat bios och systemåterställt. Jag tycker det är lite coolt att jag kan det.
Det är en av mina hemliga superkrafter.
Det och MWII.


In-your-faceade mig själv och köpte en adapter + fixade abonemanget på telefonen (det innebär att jag frågade hur länge det är kvar på min bindningstid. svaret löd: 9de september 2011.
SEPERICKARD!)
Så listan, som jag redan hatar och inte trodde ett dugg på, är en bra lista.

-Skaffa ett jobb.
-Fixa datorn
-Byta abonemang
-Boka tid hos optiker
-Skaffa muskler
-Mejla alla
-Ring resten
-Sluta snusa
-Börja äta bönor och linser
-Läs mer böcker
-Lära mig franska ordentligt
-Läsa upp biologi och fysik
-Resstopp. Vill jag träffa folk får de komma till mig för en gångs skull.
-Budgetera
-Köp frimärken och allt därtill
-Ta inte livet av mig själv på grund av listan.

Kommentarer:
Postat av: Hockey

Hej!



Skicka ett fint mejl om att du vill praktisera på Kooperation utan gränser i Lusaka innehållandes typ vad du har pluggat och varför du vill komma hit till anna.tibblin (at)
sccrosa.org. Ange mej som referens. Do it, så kan jag betala halva din resa hit.

2010-08-13 @ 10:58:10

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits